رحمان احمدی: امیدوارم بیرانوند را در یک تیم خوب اروپایی ببینیم، باشگاه پارس جنوبی که نباید مشکل اقتصادی داشته باشد

به گزارش بوستان گفتگو، رحمان احمدی، دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: علیرضا بیرانوند دروازه بان شایسته ای است و امیدوارم به زودی وی را در یک تیم خوب اروپایی ببینیم.

رحمان احمدی: امیدوارم بیرانوند را در یک تیم خوب اروپایی ببینیم، باشگاه پارس جنوبی که نباید مشکل اقتصادی داشته باشد

رحمان احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به درخشش علیرضا بیرانوند در هفدهمین دوره مسابقات جام ملت های آسیا و اینکه بعضی معتقدند عملکرد وی در حد کلاس جهانی است، توضیح داد: بستگی دارد که بخواهیم در مقایسه بیرانوند، از گلرهای طراز اول جهان اسم ببریم یا اینکه به سطح پایین تری نگاه کنیم. بیرانوند در مجموع گلر توانمندی است که نقش مهمی در دروازه ایران دارد. قطعاً بعد از جام ملت ها پیشنهادهای اروپایی به دست این دروازه بان می رسد و امیدوارم که باشگاه بیرانوند هم موافقت کند تا این دروازه بان به یک تیم خوب اروپایی برود.

دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص وضعیت این تیم هم گفت: ما در این مدت تمرینات را طبق برنامه جلو بردیم و بازی های تدارکاتی هم در تهران و جزیره کیش انجام دادیم. چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شدند که می توانند به پارس جنوبی یاری نمایند. ما خودمان را آماده نیم فصل دوم می کنیم، ولی می دانیم نسبت به تیم هایی که شرایط اقتصادی بهتری دارند، کار سختی در پیش خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مسائل اقتصادی پارس جنوبی جم حل شده است یا خیر، تأکید کرد: بازیکنان تا الان فقط 35 درصد پول گرفته اند و مسائل اقتصادی حل نشده است. باشگاهی مثل پارس جنوبی که نباید مشکل اقتصادی داشته باشد، ولی تصویب بعضی قوانین در مجلس، باشگاه ما را با مسائلی روبرو نموده است. با این حال امیدوارم در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین در خصوص بازی امروز این تیم مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام ملت های آسیا 2019 گفت: اعتقاد من این است که بازی سختی در پیش خواهیم داشت. ژاپن در این جام نشان داد که تیم مرموزی است و وقتی به گل می رسد به سختی دفاع می نماید. ما باید باهوش بازی کنیم تا از این تیم گل نخوریم. اگر از ژاپن گل بخوریم کارمان خیلی سخت خواهد شد. امیدوارم از موقعیت ها هم خوب استفاده کنیم تا با پیروزی در این بازی به فینال برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 154

به "رحمان احمدی: امیدوارم بیرانوند را در یک تیم خوب اروپایی ببینیم، باشگاه پارس جنوبی که نباید مشکل اقتصادی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمان احمدی: امیدوارم بیرانوند را در یک تیم خوب اروپایی ببینیم، باشگاه پارس جنوبی که نباید مشکل اقتصادی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید