دستور وزیر ورزش برای ایجاد 2 کمپ مجهز برای سرخابی ها

به گزارش بوستان گفتگو، وزیر ورزش و جوانان دستور داد با همکاری بخش خصوصی دو کمپ مجهز برای دو تیم استقلال و پرسپولیس ایجاد گردد.

دستور وزیر ورزش برای ایجاد 2 کمپ مجهز برای سرخابی ها

به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر در آستانه دیدارهای حساس دو تیم استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دستور داد مقدمات ایجاد و راه اندازی دو کمپ مجهز و کامل برای هر دو باشگاه با مشارکت بخش خصوصی و با حمایت دولت را هر چه سریع تر دنبال نمایند.

او در دیدارهای جداگانه با مدیران پرسپولیس و استقلال با تاکید بر ادامه انضباط مالی و مدیریتی، تقدیر از اقدامات انجام گردیده برای تسویه بدهی های 20 سال گذشته، تنظیم اظهارنامه های مالیاتی و قراردادهای مجموعه کارکنان، بازیکنان و کادر فنی گفت: از روند مدیریتی هر دو باشگاه به خصوص در بخش شفافیت و حل مسائل انباشته و بدهی های سنگین استقلال و پرسپولیس که در ظرف 20 سال گذشته بر اثر سوء مدیریت ها ایجاد گردیده بود، راضی هستم و تاکید می کنم این مسیر با روشنی و صداقت و افزایش اعتماد در نزد طرفداران پرشمار و حمایت و نظارت فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان بایستی ادامه یابد.

سلطانی فر گفت: اکنون که مسائل و بحران های دائمی و به خصوص موضوع مهم حامیان مالی و بر طرف شدن مسائل مالی این دو باشگاه با تدبیر وامید و درایت مدیران و طرفداران استقلال و پرسپولیس با خوبی پشت سر گذاشته گردیده است از مدیران عامل هر دو باشگاه انتظار دارم به سمت آینده و برنامه های موثر و بلند مدت برای ثبات و آرامش و ایجاد ساختاری مطمئن برای تضمین آینده استقلال و پرسپولیس و اطمینان خاطر طرفداران گام بردارند.

او اضافه نمود: بازی های برگشت دو تیم در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بسیار مهم است ولی معتقدم ما مرد روزهای سخت هستیم و یقین دارم همت و کوشش جوانان کشور برای اعتلای نام ایران عزیز و خوشحالی طرفداران در این دوبازی صد چندان خواهد بود و با تمام توان برای دفاع از اعتبار فوتبال ایران به میدان می روند.

وزیر ورزش و جوانان به مدیران عامل دو باشگاه گفت: ایجاد دو کمپ تمرینی مدرن و در شأن نام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که پر طرفدارترین باشگاه های آسیا محسوب می شوند در دستور کار ما و شما باشد و قطعا این کار بزرگ، دغدغه مهمی را از دوش طرفداران و آینده استقلال و پرسپولیس برخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 41

به "دستور وزیر ورزش برای ایجاد 2 کمپ مجهز برای سرخابی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور وزیر ورزش برای ایجاد 2 کمپ مجهز برای سرخابی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید