برانکو قید مهاجم خارجی را زد

به گزارش بوستان گفتگو، سرمربی پرسپولیس بدش نمی آمد یک مهاجم طراز اول خارجی را به تیمش اضافه کند اما شرایط مالی باشگاه او را منصرف نموده است.

برانکو قید مهاجم خارجی را زد

برای جذب بازیکن روی خارجی ها زوم نمی کنیم چون در حال حاضر آنقدر پول نداریم که بتوانیم بازیکن باکیفیت به ایران بیاوریم. این را برانکو در آخرین مصاحبه اش پیش از ترک تهران گفته بود و حالا خبر رسیده که مذاکره با دو مهاجم اروپایی موردنظرش نتیجه مثبتی نداشته است.

سرمربی پرسپولیس بدش نمی آمد یک مهاجم طراز اول خارجی را به تیمش اضافه کند و به همین منظور یک مهاجم کروات و یک مجارستانی را در نظر گرفته بود اما ممکن است این اتفاق به انتها فصل موکول گردد چرا که به خاطر قیمت بالای این بازیکنان، باشگاه پرسپولیس فعلاً نمی تواند هیچ کدام از آنها را به خدمت بگیرد. جذب مهاجمان مدنظر برانکو حدود 800 هزار دلار هزینه در بر دارد و طبیعی است که در این شرایط مالی باشگاه پرسپولیس، عقد قرارداد با این بازیکن خیلی سخت باشد.

اگر شرایط مالی باشگاه مهیا بود، شاید برانکو یک مدافع خارجی را هم به ایران می آورد اما با اوضاع فعلی او مجبور است تمام کمبود های تیمش را با جذب بازیکنان داخلی جبران کند. اتفاقا سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس در نشست های اخیرش با برانکو، او را در جریان مسائل مالی قرار داده و برای جذب بازیکنان مدنظرش فرصت خواسته است که باید ببینیم این فرصت برای اجابت خواسته های مرد کروات کافی است یا نه.

پرسپولیس تا اینجای کار مهدی ترابی، سروش رفیعی، مهدی شیری، مهدی شریفی و سعید کریمی را به خدمت گرفته و حالا دنبال یک مدافع میانی، یک مدافع چپ و یک مهاجم است تا بقیه کمبودهای تیمش را هم رفع کند اما تا اینجای کار هیچکدام از سه گزینه موردنظرش با باشگاه به توافق نرسیده اند. محمد نادری و سینا مریدی از جمله بازیکنانی هستند که برانکو ایوانکوویچ امضای قرارداد با آنها را از باشگاه طلب نموده و با منتفی شدن حضور مهاجم خارجی و احتمالا مهدی طارمی، حالا باید منتظر پاسخ رضا قوچان نژاد بنشیند. بازیکنی که گرشاسبی پیش از رفتنش با او به توافق رسیده بود اما تغییر مدیریت باشگاه انتقال او را متوقف نموده است.

البته این طور که گفته اند، قوچان نژاد را مسائل خانوادگی اش از پرسپولیس دور نموده است. جالب اینکه بعضی ها برای علیرضا بیرانوند هم جانشین معین نموده اند اما او فعلا پیشنهادی ندارد و جام ملت های آسیا هم وقتی تمام می گردد که مهلت نقل و انتقالات اروپا به انتها رسیده است.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 129

به "برانکو قید مهاجم خارجی را زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو قید مهاجم خارجی را زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید