اولین بار آفریقا: ایده هایی برای سفر شما

به گزارش بوستان گفتگو، پس تصمیم گرفته‌اید - می‌خواهید به آفریقا سفر کنید . انتخاب عالی ! افریقا قاره جالبی است که به کشورهای متعدد و با هویت‌های متمایز ، فرهنگ‌ها و جاذبه‌های متمایز تبدیل می‌شود . برای اولین بازدید کننده ، تصمیم‌گیری در مورد کدام کشور برای رزرو بلیط هواپیما دشوار است . بگذارید من سعی کنم به شما کمک کنم . در اینجا برخی پیشنهادها برای این کشور آفریقایی وجود دارد که به منافع شما بستگی دارد .

اولین بار آفریقا: ایده هایی برای سفر شما

اگر می‌خواهید بناهای تاریخی و معماری خیره‌کننده لازم داشته باشید ، به مصر بروید .
چه کسی از مصر خبر ندارد ؟ این سرزمین فراعنه و مومیایی‌ها ، خانه تا قرن‌ها تاریخ است . جایی که تنها شگفتی باقی مانده دنیای باستان را خواهید دید ، اهرام جیزه . مصر همچنین معابد باورنکردنی در سراسر کشور ، از اقصر تا ابو Simbel دارد . همچنین شما می‌توانید یک چهره جدید را در پایتخت قاهره و نیز یک محله قشنگ اسلامی ببینید . اگر همیشه می‌خواستید یک archeologist باشید ، پس مصر بهترین شرط شما است .
اگر دوست داشته باشید به یک تجربه معتبر آفریقایی دست بزنید ، به مراکش بروید .
برای رسیدن به شهر طنجه فقط یک ساعت طول می‌کشد تا از نوک اسپانیا به شهر طنجه برسد . این نزدیکی تاثیری بر فرهنگ مراکش دارد که ممکن است برخی از جنبه‌های آن را آشنا کند . به غیر از فرانسه ، برخی از مراکش نیز ممکن است قادر به برقراری ارتباط با زبان اسپانیایی باشند . هجوم گردشگران همچنین به این معنی است که مراکش برای هر بودجه‌ای زیرساخت توریستی کافی دارد . این کشور ممکن است بهترین انتخاب برای کسانی باشد که می‌خواهند افریقا را با سرعت خودشان تجربه کنند .
اگر می‌خواهید کمی به ساحل بروید ، به تونس بروید .
تونس با آب و هوای فوق‌العاده مدیترانه‌ای و همچنین خطوط ساحلی شگفت‌انگیز مورد رحمت قرار گرفته‌است . صنعت گردشگری کشور از این موضوع آگاه است ؛ از این رو ، گزینه‌های اقامت برای شهره‌ای تفریحی تونس مانند سوسه و Hammamet متفاوت است . غواصان غواصی از آب‌های شفاف و زندگی دریایی فراوانی لذت می‌برند . فراموش نکنید که تونس در حال بازگشت به شهر باستانی کارتاژ است ؛ ممکن است بخواهید آن را پس از آن ملاقات کنید .
اگر می‌خواهید به موقع سفر کنید ، به اتیوپی بروید .
آیا می‌دانستید که لوسی ، احتمالا ً اولین جد انسان‌های امروزی ، در اتیوپی یافت می‌شود ؟ سپس شما شروع به درک این مساله می‌کنید که این تاریخچه این کشور چقدر رنگین و رنگارنگ است . اضافه کردن به این واقعیت که اتیوپی هرگز مستعمره نشد - این شاهکار واقعا ً در قاره منحصر به فرد است . سفر به مکان فرضی کشتی میثاق ، یا بررسی کلیساهای سنگی Lalibela ؛ این شگفت‌انگیز نیست چون اتیوپی یکی از قدیمی‌ترین کشورهای مسیحی در جهان است . تو از کاری که این کشور برای تو در چنته دارد ، وحشت داری .
اگر می‌خواهید حیات وحش منحصر به فردی را ببینید ، به ماداگاسکار بروید .
چهارمین جزیره بزرگ جهان بهشتی برای و zoologists است ؛ انزوا به توسعه گونه‌های منحصر به فرد گیاهان و جانوران منجر شده‌است . طبق گفته بنیاد جهانی حیات وحش ، تقریبا ً 90 درصد از گیاهان Madagascars در هیچ جای دیگری از این سیاره پیدا نخواهند شد . شما می‌توانید وقت خود را صرف نگاه به aye ayes یا گونه‌های مختلف of کنید . روی درخت‌های بائوباب شش تا از آن‌ها را در ماداگاسکار یافت . سفری به پارک‌های ملی این کشور نشان می‌دهد که تکامل باور نکردنی ای واقعا ً وجود دارد .
اگر می‌خواهید بیشتر در مورد تجارت برده مطالبی بیاموزید ، به غنا بروید .
تاریخ قاره آفریقا بدون شک مرتبط با تجارت برده بود که قرن‌ها پیش توسط تجارت برده انجام شد، که منجر به میلیونها آفریقایی شد که به اروپا و دنیای جدید ، یا ایالات‌متحده امروزی آورده شدند . اگر دوست داشته باشی بیشتر در مورد برده‌داری مطالبی یاد بگیری ، غنا تمرکز را دارد که به عنوان مراکز تجاری برای بردگان به کار گرفته می‌شوند . این منطقه شامل فورت ساحل ، بزرگ‌ترین مرکز تجارت برده در غرب آفریقا است . در حالی که این ممکن است بخش دردناکی از تاریخ باشد ، ممکن است سفر لازم برای اطمینان از اشتباه‌ات گذشته باشد .
اگر می‌خواهید سیاحت کنید ، به کشور تانزانیا بروید .
سفری اکتشافی می‌تواند رویدادی باشد که تنها یک‌بار در طول زندگی شما اتفاق می‌افتد ، بنابراین شما می‌خواهید بهترین مناظر را در خانه به دست آورید . چرا نباید سفر خود را در سرنگتی در تانزانیا به پایان رساند ؟
شما می‌توانید پنج شیر بزرگ ، پلنگ ، فیل ، فیل و کرگدن را در این پارک ملی ببینید . اگر سفر خود را درست برنامه‌ریزی کنید ، حتی می‌توانید مهاجرت عظیم میلیونها را به پارک ملی ماسایی در کنیا ببینید . این تجربه را فراموش نخواهید کرد .
اگر از همه - خوشت بیاید ، بروید به آفریقای جنوبی .
شما یکی از زیباترین شهرهای دنیا ، کیپ‌تاون ، در جنوبی‌ترین کشور قاره دارید . شما همچنین پارک ملی کروگر را در اختیار دارید که در آن می‌توانید به سفری اکتشافی بروید . در آنجا وجود دارد که می‌توانید از موزه‌ها جالب در مورد آپارتاید بازدید کنید و از جزیره روبن ، جایی که نلسون ماندلا به مدت 20 سال زندانی بود ، بازدید کنید . اوه ، را فراموش نکن . آفریقای جنوبی همه این تجربه‌های شگفت‌انگیز را ارائه می‌دهد ، به طوری که شما می‌خواهید دوباره و بارها به آفریقا برگردید .

انتشار: 15 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 13

به "اولین بار آفریقا: ایده هایی برای سفر شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین بار آفریقا: ایده هایی برای سفر شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید