گزارشی از آلودگی به کرونا در گرمخانه ها نداشته ایم

به گزارش بوستان گفتگو، شهردار تهران گفت: گزارشی از آلودگی به ویروس کرونا در گرمخانه ها چه برای آقایان و چه برای بانوان تا کنون نداشته ایم.

گزارشی از آلودگی به کرونا در گرمخانه ها نداشته ایم

جهت دریافت خدمات اجرای عایق روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، پیروز حناچی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: تجربیات جهانی همه نشان می دهد 50 درصد کشورهای درگیر در موضوع ویروس کرونا تعطیل نشدند و عمدتا کسانی که لازم می دانند سرکار حاضر شوند باید با فراهم کردن وسیله ای راحت، زمینه حضور آنها بر سر کارهای خود را فراهم نمایند که از جمله آنها کادر درمانی و بخش فراوری استراتژیک هستند.

وی اضافه کرد: در ساعات پیک ازدحام در ایستگاه های مترو باید شرایطی فراهم گردد که از ازدحام جلوگیری گردد. فعلا تا 20 فروردین ماه تردد در محدوده را آزاد اعلام کردیم که شاید یک دلیل آن افزایش ترافیک در سطح شهر همین موضوع باشد. بخشی از کسانی که معمولا با مترو تردد می کردند ترجیح می دهند به دلیل رعایت فاصله فیزیکی از خودروی شخصی استفاده نمایند.

حناچی ادامه داد: در مجموع، تابع مصوبات ستاد کرونا هستیم و اعتقاد به فرماندهی واحد داریم و اگر پیشنهادی داشته باشیم، در جهت رعایت فاصله فیزیکی به این ستاد ارائه می کنیم. اینطور که به نظر می آید با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید با رعایت پروتکل ها تا جایی که می گردد کار را پیش ببریم و بخش هایی که وجود آنها برای کشور و زندگی جاری مردم مورد استفاده است به هیچ وجه نباید تعطیل گردد.

شهردار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد کمبود منابع اقتصادی شهرداری و ملاقات خود با رئیس قوه قضائیه گفت: استفاده از همه ظرفیت هایی که ما را از شرایط بحران خارج می نماید در دستور کار قرار گرفته است. ملاقات با رئیس قوه قضائیه نیز به دلیل ملاقات سال نو و طرح مسائلی که در حوزه حقوقی داریم، بوده است. همچنین از پیگیری ها و پشتیبانی هایی که برای رعایت حقوق عمومی صورت گرفته قدردانی کردیم و پیشنهاداتی در جهت رضایتمندی مردم و بخش عمده درگیر نظام مدیریت شهری و مردم و به حداقل رساندن آنها نیز مطرح شد.

حناچی در مورد جمع آوری معتادان متجاهر با توجه به تعطیلی مراکز ماده 16 نیز گفت: جمع آوری معتادان متجاهر توسط شهرداری انجام نمی گردد و ما در این زمینه تنها یاری می کنیم. این موضوع دستگاه متولی دارد و در ابتدای شرایط کرونا بعضی از آنها را آزاد نموده بودند. چرا که خود این مکان ها می توانست موجب شیوع این بیماری باشد. کاری که ما نموده ایم این است که گرمخانه ها را توسعه دادیم و کوشش کردیم کسانی که به هر دلیلی با توجه به مسائل اجتماعی جایی و سرپناهی ندارند در مکانی برای شب ها حضور پیدا نمایند.

وی تاکید نمود: تا کنون گزارش آلودگی در گرمخانه ها چه برای بانوان و چه آقایان نداشته ایم. تمام کوشش خود را می کنیم که در این شرایط نسبت به این موضوع یاری حال باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 873

به "گزارشی از آلودگی به کرونا در گرمخانه ها نداشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارشی از آلودگی به کرونا در گرمخانه ها نداشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید