یاری بانک ایتالیایی برای حل مشکل استراماچونی و استقلال

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران، سایت توتومرکاتو ایتالیا در گزارشی وضعیت آندره استراماچونی سرمربی استقلال را منعکس نموده است.

یاری بانک ایتالیایی برای حل مشکل استراماچونی و استقلال

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

این گزارش با عنوان استراماچونی - استقلال؛ یک بانک ایتالیایی مداخله می نماید نوشت: بازگشت استراماچونی به استقلال؛ دود خاکستری برای بازگشت. کوشش سفارت ایران برای پرداخت منظم به استراماچونی موفقیت آمیز نبود. خوش بینی فیلتر شده است و دیروز هم روز خوبی نبود چرا که باوجود آماده بودن امضای قرارداد تا ماه ژوئن (سرانجام این فصل از فوتبال ایران) هیچ چراغ سبزی از سوی مسئولان ایران نشان داده نشد.

در ادامه این گزارش آمده است: با این حال ایرانی ها امید خود را از دست نداده اند مثل استراماچونی که توجه و محبت زیادی از سوی مردم دریافت می نماید که به بازگشت وی علاقه مند هستند. در عین حال تیم تمریناتش را با برنامه های مربی ایتالیایی ادامه می دهد و از قبول مربی موقت خودداری می نماید. مداخلاتی از سوی یک بانک ایتالیایی برای پرداخت منظم قرارداد استراماچونی اجرا شده است. در روزهای آینده انتظار پیشرفت می رود. ماجرای استراماچونی و استقلال هنوز تمام نشده است.

به گزارش خبرنگاران، آندره استراماچونی شب گذشته در مصاحبه ای بیان کرد که هنوز منتظر حل مشکل پرداخت قراردادش هست و دوست دارد به استقلال بازگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 582

به "یاری بانک ایتالیایی برای حل مشکل استراماچونی و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری بانک ایتالیایی برای حل مشکل استراماچونی و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید