کامران قاسمپور: حسن یزدانی کشتی گیر زرنگی است، از خودم راضی نیستم

به گزارش بوستان گفتگو، آزادکار وزن 86 کیلوگرم ایران با بیان اینکه خود را برای بهترین نمایش در رقابت های انتخابی آماده کرده بود، گفت: از عملکردم مقابل یزدانی راضی نیستم.

کامران قاسمپور: حسن یزدانی کشتی گیر زرنگی است، از خودم راضی نیستم

کامران قاسمپور در گفت و گو با خبرنگاران، درباره شکست مقابل حسن یزدانی در جریان رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد اظهار کرد: از خودم راضی نیستم چرا که شکست خوردم. زحمت زیادی کشیده بودم و به خوبی آماده این مبارزه شده بودم اما حریف هم مثل من زحمت کشیده بود و با آمادگی بالا در این مبارزه کشتی گرفت.

دارنده مدال طلای زیر 23 سال جهان و طلای بزرگسالان آسیا افزود: قطعاً انگیزه ام را نه تنها از دست نمی دهم و با توان بیشتر باز هم به تمریناتم ادامه می دهم تا به اهدافی که دارم برسم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تکرار این شکست آیا برنامه ای برای شکست حسن یزدانی در رویدادهای پیش رو دارد یا خیر، گفت: کشتی یک جنگ است و هر کس که از کوچک ترین فرصت ها و موقعیت ها استفاده کند به پیروزی می رسد. من خیلی زحمت کشیدم و تمریناتم را با همه توان پشت سر گذاشتم تا در این مبارزه پیروز شوم اما برخی اشتباهات باعث شد به هدفم نرسم.

قاسمپور افزود: حسن یزدانی هم کشتی گیر بسیار خوب و زرنگی است که از موقعیت ها در طول مبارزه به خوبی استفاده می کند، در این مبارزه هم بهتر بود و از فرصت هایی که پیش آمد به بهترین شکل استفاده کرد و امتیاز گرفت. من هم تلاش زیادی داشتم و سعی کردم امتیازات از دست رفته را جبران کنم و حتی پیروز به دریافت امتیاز هم شدم اما در نهایت شکست خوردم.

آزادکار وزن 86 کیلوگرم ایران در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور حسن یزدانی در این وزن آیا به کشتی در وزن دیگر فکر کرده یا خیر، گفت: نه به این موضوع فکر نکرده ام و قصدی هم برای تغییر وزن ندارم. به تمریناتم ادامه می دهم و امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده بیفتد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 262

به "کامران قاسمپور: حسن یزدانی کشتی گیر زرنگی است، از خودم راضی نیستم" امتیاز دهید

17 کاربر به "کامران قاسمپور: حسن یزدانی کشتی گیر زرنگی است، از خودم راضی نیستم" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامران قاسمپور: حسن یزدانی کشتی گیر زرنگی است، از خودم راضی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید