وزیر کشور استرالیا پس از دیدار با ایوانکا ترامپ کرونا گرفت

به گزارش بوستان گفتگو، تست کرونای وزیر کشور استرالیا که اخیراً در واشنگتن با مشاور و دختر رئیس جمهور آمریکا دیدار کرده بود، مثبت اعلام شد.

وزیر کشور استرالیا پس از دیدار با ایوانکا ترامپ کرونا گرفت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، پیتر داتون وزیر کشور استرالیا که هفته گذشته برای شرکت در یک نشست امنیتی-اطلاعاتی مشترک به واشنگتن سفر کرده و در جریان این سفر با ویلیام بار وزیر دادگستری آمریکا و ایوانکا ترامپ دختر و مشاور دونالد ترامپ دیدار کرده بود، روز جمعه از مثبت اعلام شدن نتیجه تست کرونای خود خبر داد.

پیتر داتون که امروز جمعه ابتلایش به ویروس کرونا به تأیید پزشکان رسیده است، روز جمعه ششم مارس (16 اسفند) در واشنگتن حضور داشته و در نشستی مشترک با تنی چند از مقامات امنیتی کشورهای کانادا، نیوزیلند، انگلیس و آمریکا شرکت کرده است.

در تصویری که رسانه های آمریکایی از خاتمه این نشست منتشر کرده اند، پیتر داتون وزیر کشور استرالیا (نفر سوم از سمت راست تصویر) دقیقاً در کنار ایوانکا ترامپ دیده می شود.

خبر ابتلای یک مقام خارجی پس از دیدار با یکی از اعضای خانواده ترامپ در حالی منتشر می شود که روز گذشته نیز اعلام شد که یک مقام ارشد برزیلی که اخیراً در فلوریدا با رئیس جمهور آمریکا دیدار کرده و حتی در ضیافت شام وی نیز حضور داشته، به ویروس کرونا مبتلا شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 947

به "وزیر کشور استرالیا پس از دیدار با ایوانکا ترامپ کرونا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور استرالیا پس از دیدار با ایوانکا ترامپ کرونا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید