وزیر انرژی روسیه کرونا گرفت

به گزارش بوستان گفتگو، مقامات روسیه اعلام کردند الکساندر نواک به بیماری کووید-19 دچار شده است.

وزیر انرژی روسیه کرونا گرفت

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از اسپوتنیک، میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه، امروز اظهار داشت وزیر انرژی این کشور نیز به کرونا مبتلا شده است.

بنا بر اعلام میشوستین، نتیجه آزمایش کرونای نواک مثبت اعلام شده است. میشوستین که در جلسه کمیسیون دولتی توسعه اقتصادی-اجتماعی خاور دور سخن می گفت در این باره اظهار کرد: متاسفانه نواک نیز به کرونا مبتلا شده است، برای سلامتی او دعا کنیم.

با این حال وزارت انرژی روسیه اعلام نموده حال نواک خوب و این بیماری در او بدون علامت است. انتظار می رود او روز چهارشنبه به وسیله ویدئو کنفرانس به کمیته نظارت وزیران مشترک اوپک بپیوندد.

پیش تر در ماه مه، خود میشوستین نیز به کرونا مبتلا شده بود که درمان او با پیروزیت انجام شد.

روسیه چند روز پیش اظهار داشت پیروز شده است به واکسن کرونا دست یابد و این واکسن را با نام Sputnik V به بازار عرضه خواهد نمود. بنا بر اعلام وزارت بهداشت روسیه، تمامی آنالیز های لازم بر روی این واکسن صورت گرفته و به خوبی قادر است در برابر ویروس کرونا ایمنی ایجاد کند.

بر اساس گزارش سازمان دنیای بهداشت بر اثر شیوع کرونا در دنیا تا به امروز 22 میلیون و 49 هزار و 426 نفر به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد 777 هزار و 439 نفر جان خود را از دست داده اند و 14 میلیون و 791 هزار و 859 نفر نیز بهبود یافته اند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1275

به "وزیر انرژی روسیه کرونا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر انرژی روسیه کرونا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید