هیچکس به سایپا توجه نمیکند، تیم ما سالم است و زد و بند ندارد

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی در نشست خبری بعد از بازی سایپا مقابل نساجی که با برد سایپا تمام شد، گفت: ابتدا باید بگویم اگر دل بازیکنان تیم، چه کسانی که بیرون از ترکیب هستند و چه کسانی که در زمین بازی می کنند برای تیم بتپد پیروز می شویم. سعی کردیم فوتبالمان را از زمین خودمان شروع کنیم و با پاسکاری به زمین حریف برسیم.

هیچکس به سایپا توجه نمیکند، تیم ما سالم است و زد و بند ندارد

سرمربی سایپا ادامه داد: در نیمه نخست در چند صحنه پیروز بودیم. نساجی تیم بسیار باتجربه ای بود که خیلی مواقع دردسر درست کرد. بین دو نیمه تغییر سیستم و یک تعویض داشتیم و توانستیم بازی را ببریم. هدفمان همین بود که سه امتیاز را بگیریم. جا دارد تیم ما فوتبال بهتری بازی کند.

صادقی اظهار داشت: بازیکنان جوان ما باید قدر این فرصت را بدانند. در بازی امروز هم به چند بازیکن خیلی جوان فرصت دادیم و به آنها می گویم قدر این فرصت را بدانند تا باشگاه های دیگر هم به جوانان اعتماد کنند.

سرمربی سایپا از بی توجهی ها به تیمش گلایه کرد و افزود: ما تنها هستیم. تماشاگر نداریم. در برنامه های تلویزیونی آخرین بازی که نشان می دهند، ساعت 2 و 3 صبح و بازی سایپا است. هیچکس به تیم سایپا نمی پردازد که در بازی قبل چند پاس داده است. سایپا به فوتبال ایران خدمت می کند ولی متاسفانه کسی به آن توجه نمی کند.

صادقی در پایان گفت: تا وقتی در سایپا باشم این فرایند را ادامه می دهم. خوشبختانه حمایت مدیران باشگاه را داریم. جهت سازندگی را ادامه می دهیم. از باتجربه های تیم تشکر می کنم که خیلی مواقع جور جوانان را می کشند. امیدوارم امسال نتایج بهتری بگیریم. تلاش می کنیم و مطمئنم خدا هم کمک مان می کند. ما یک تیم کاملا سالم هستیم و هیچ زد و بندی در آن نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1484

به "هیچکس به سایپا توجه نمیکند، تیم ما سالم است و زد و بند ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچکس به سایپا توجه نمیکند، تیم ما سالم است و زد و بند ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید