هنرمند: کمیته ورزش های دانشگاهی فدراسیون بیلیارد فعال شده است

به گزارش بوستان گفتگو، مهدی هنرمند، دبیر فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با اشاره به توسعه رشته های تحت پوشش گفت: خوشبختانه کمیته دانشگاهی فدراسیون فعال است و ما در نخستین جلسه ای که با دانشگاه خوارزمی البرز داشتیم به نتایج قابل قبولی رسیدیم.

هنرمند: کمیته ورزش های دانشگاهی فدراسیون بیلیارد فعال شده است

به گزارش خبرنگاران، مهدی هنرمند، دبیر فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در ادامه یادآور شد: طی نخستین جلسه ای که با جوکار رئیس هیئت ورزش های دانشگاهی استان البرز و زنگانه معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی برگزار گردید، از مکان هایی که امکان ایجاد سخت افزار رشته های تحت پوشش وجود داشت بازدید به عمل آمد.

وی ادامه داد: با توافقات اجرا شده در این جلسه مقرر شد تفاهم نامه ای تنظیم و به تائید فدراسیون ورزش های دانشگاهی برسد تا بتوانیم با همکاری طرفین گام موثری برای توسعه رشته های تحت پوشش فدراسیون بین دانشجویان علاقه مند برداریم.

دبیر فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با توجه به فعالیت های کمیته ارتباطات دانشگاهی فدراسیون گفت: خوشبختانه فعالیت های این کمیته با مسئولیت حسین بیابانی مقدم کار خود را شروع نموده است و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد اتفاق های خوبی در این کمیته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 67

به "هنرمند: کمیته ورزش های دانشگاهی فدراسیون بیلیارد فعال شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمند: کمیته ورزش های دانشگاهی فدراسیون بیلیارد فعال شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید