هشدار کمیسیون اروپایی درباره هزینه های بالای برگزیت

به گزارش بوستان گفتگو، کمیسر بودجه اتحادیه اروپا درباره هزینه های بالای برگزیت بدون توافق هشدار داده است.

هشدار کمیسیون اروپایی درباره هزینه های بالای برگزیت

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، گونتر اوتینگر، کمیسر بودجه اتحادیه اروپا در تبادل نظر با نشریه فوکوس آلمان، به مسئله برگزیت پرداخته و در پاسخ به این پرسش که شما انتظار چه رخدادی را برای 31 اکتبر دارید گفت: ما در این هفته همچنان مذاکراتی را در این باره خواهیم داشت. اگر این مذاکرات به هیچ توافقی منجر نگردد من امیدوارم که بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس تعویق مجدد تاریخ خروج انگلیس از این اتحادیه به مدت 3 تا 6 ماه دیگر را درخواست کند، زیرا به نظر می رسد که وضعیت قانونی در انگلیس روشن است. مجلس عوام انگلیس تصمیم گرفته است که بدون توافق هیچ خروجی را برگزار نکند.

وی در ادامه به هزینه های بالای برگزیت پرداخته و گفت: ناامنی حاصل از برگزیت منجر به موضع محتاطانه سرمایه گذاران می گردد. من شرکت های زیادی را می شناسم که در انگلیس هستند و سرمایه گذاری های طولانی مدت خود را به تعویق انداخته اند. در این صورت اقتصاد در هم تنیده اروپا بسیار ناآرام می گردد. این منجر به کاهش رشد مالی می گردد. این وضعیت حتی اگر در انتها اکتبر خروج نامنظم رخ دهد بدتر هم خواهد شد.

وی در ادامه توضیح داد که اگر اکنون برگزیت رخ دهد در بودجه سال 2020 حدود 11 میلیارد یوروی خالص شکاف ایجاد می گردد. ما نیمی از آن را به وسیله پس انداز جبران می کنیم. ما می خواهیم ما بقی این کمبود را به وسیله افزایش بودجه اعضاء جبران کنیم که این برای آلمان حدود 1.4 میلیارد یورو هزینه خواهد داشت.

اوتینگر در ادامه به مسئله بحران پناهندگان در اتحادیه اروپا پرداخته و گفت: شمار پناهندگانی که از راستا دریای مدیترانه به اروپا می آیند در واقع افزایش پیدا نموده است.

وی همچنین در بخش دیگری از این تبادل نظر توضیح داد که ما برای غلبه بر بحران پناهندگان به ترکیه احتیاج داریم.

به گفته یونکر ترکیه این پتانسیل را دارد که مسائل ما در ارتباط با پناهندگان را گسترش دهد.

وی همچنین مسئله حفاظت از آب و هوا را از اولویت های برنامه های این اتحادیه دانست که کمیسیون اروپایی باید در آینده به آن بپردازد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 464

به "هشدار کمیسیون اروپایی درباره هزینه های بالای برگزیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار کمیسیون اروپایی درباره هزینه های بالای برگزیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید