نشست مدیران حقوقی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 2 کشور برگزارشد

به گزارش بوستان گفتگو، نشست مدیران حقوقی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 2 کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید.

نشست مدیران حقوقی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 2 کشور برگزارشد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این نشست با تبریک دهه مبارک فجر گفت: برگزاری این گونه جلسات هم اندیشی، تأثیر ارزنده ای در هم افزایی و دستیابی به یک سیاست واحد و یکنواخت در زمینه موضوعات مشترک دارد و سبب رشد و توسعه دانشگاه می گردد.

وی گفت: حوزه مدیریت حقوقی یکی از ارکان مهم دانشگاه ها است که به روز بودن و توانمندی بالا در آن بسیار مهم است؛ زیرا هم از یک جهت با حقوق تک تک اعضای دانشگاه اعم از دانشجویان، اساتید و کارمندان مرتبط هست که همیشه باید کوشش گردد تا حق کسی ضایع نگردد و از سوی دیگر باید حقوق دانشگاه نیز لحاظ گردد تا اگر کسی ادعایی فراتر از قانون داشته باشد، به گونه ای عمل گردد که حق بیت المال و دانشگاه حفظ گردد، بنابراین نقش مدیران حقوقی در درک درست از مسایل، تسلط بر موضوع و قوانین مرتبط و هم اندیشی و حرکت بر مبنای قانون بسیار مهم است.

همچنین این جلسه با کارگاه آموزشی تحت عنوان مستند سازی اموال غیر دولتی و آنالیز برنامه های راهبردی اجرایی و آموزشی و گفتگو و انتقال تجربیات حاضرین ادامه یافت.

لازم به ذکر است شورای مدیران حقوقی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 2 کشور از سه استان گیلان، مازندران و گلستان و شامل: دانشگاه های صنعتی نوشیروانی بابل، مازندران، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، گلستان، فناوری های نوین آمل، علم و فناوری مازندران، گیلان، گنبد، علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و پارک علم و فناوری مازندران، گیلان و گلستان می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 826

به "نشست مدیران حقوقی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 2 کشور برگزارشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مدیران حقوقی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 2 کشور برگزارشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید