نامه وزیر صنعت برای گزارش ارزاق و نیازهای عمومی مناطق سیل زده

به گزارش بوستان گفتگو، وزیر صنعت، معدن و تجارت طی نامه ای به رؤسای سازمان های شمال شرق کشور، از آنها خواست ارزاق و احتیاجهای عمومی مردم با تدبیر جدی تأمین و در صورت احتیاج از ستاد مرکزی درخواست یاری گردد.

نامه وزیر صنعت برای گزارش ارزاق و نیازهای عمومی مناطق سیل زده

به گزارش خبرنگاران، رضا رحمانی در این نامه تأکید نموده خسارت وارده به واحدهای فراوریی سریع گزارش شود و تشکل های کشوری در عمل به مسئولیت اجتماعی مردم سیل زده را یاری نمایند.

متن ابلاغی وزیر به این توضیح است:

مدیران کل محترم سازمان های صنعت، معدن و تجارت و مدیران عامل شرکت شهرک های صنعتی استان های گلستان، مازندران، سمنان و خراسان شمالی با توجه به وقوع سیل در بعضی شهرها و روستاهای استان های شمال شرق کشور و خسارت به هموطنان عزیز و واحدهای صنعتی و فراوریی انتظار است تمام کوشش و مساعی خود را برای تهیه ارزاق و نیازهای عمومی مردم سیل زده به کار گرفته و با گزارش نیازمندی ها به ستاد مرکزی و دریافت یاری های لازمه، خسارت وارده به واحدهای فراوریی در اسرع وقت اعلام شود.

سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان های یاد شده موظفند ضمن عمل به موارد فوق، نسبت به همکاری همه جانبه با اصناف و مساعدت های حداکثری در حمایت از فراوری واحدهای خسارت دیده مد نظر قرار دهند.

از تشکل های مرتبط اعم از اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و خانه صنعت، معدن و تجارت و همچنین واحدهای فراوریی نیز تقاضا دارم در عمل به مسئولیت های اجتماعی خویش و به نمایش گذاشتن روح نوع دوستی، مردم سیل زده را یاری نمایند.

رضا رحمانی

وزیر صنعت، معدن و تجارت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 192

به "نامه وزیر صنعت برای گزارش ارزاق و نیازهای عمومی مناطق سیل زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه وزیر صنعت برای گزارش ارزاق و نیازهای عمومی مناطق سیل زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید