مهلت یک ماهه ایجاد پارک سوار روستایی در اسفراین

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران، طاهر رستمی در جلسه شورای ترافیک شهرستان اسفراین با تاکید براینکه مسافربرهای شخصی باید ساماندهی شوند، اظهار کرد: سرعتگاه های جاده ای و شهری که فاقد مجوز از شورای ترافیک هستند، مراحل قانونی و اخذ مجوز را طی نمایند در غیر این جمع آوری خواهند شد.

مهلت یک ماهه ایجاد پارک سوار روستایی در اسفراین

رستمی اضافه نمود: همچنین سرعتگاه هایی که احتیاج به اصلاح دارند نسبت به شناسایی اقدام و بهسازیآن ها هرچه سریع تر انجام گردد.

وی بر تصمیم گیری بر اساس بازدیدهای میدانی از سوی کارشناسان فنی و کار کارشناسی تاکید و اضافه نمود: درخواست های مطرح شده در شورای ترافیک پیش از به تصویب رسیدن باید توسط کارشناسان مربوطه آنالیز گردد و اصلا ملاک تصمیم گیری در شورای ترافیک وقوع یک تصادف نباشد و مدیران در این شورا به همراه کارشناسان فنی و زبده در حوزه ترافیک حضور یابند.

فرماندار اسفراین همچنین بر ضرورت اعلام نقاط حادثه خیز این شهرستان توسط دستگاه های متولی تاکید نمود و گفت: ظرف یک هفته آینده نقاط حادثه خیز شهرستان توسط دستگاه های متولی به شورای ترافیک اعلام گردد.

رستمی با بیان اینکه در بعضی ساعات روز شاهد ترافیک در سطح شهر هستیم، توضیح داد: روزانه بر تعداد خودروها در شهر اضافه نموده می گردد، بنابراین اگر اکنون تمهیدات لازم اتخاذ نگردد تا چند سال آینده دچار مسائل زیادی خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 131

به "مهلت یک ماهه ایجاد پارک سوار روستایی در اسفراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت یک ماهه ایجاد پارک سوار روستایی در اسفراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید