معروف: شخصیت تیمی ما با عملکرد خوب بازیکنان بالاتر رفت، برای رسیدن به فینال خوشبینم

به گزارش بوستان گفتگو، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: حضور ما در فینال هنوز قطعی نشده است، اما خیلی خوش بین هستیم. 6 تیمی که به فینال صعود می نمایند جز قوی ترین تیم های دنیا هستند.

معروف: شخصیت تیمی ما با عملکرد خوب بازیکنان بالاتر رفت، برای رسیدن به فینال خوشبینم

به گزارش خبرنگاران از ارومیه، سعید معروف پس از پیروزی ایران مقابل کانادا در نشست خبری حضور پیدا کرد و در خصوص این مسابقه گفت: خوشحالم که هفته سوم را با برد آغاز کردیم. با توجه به بردهای هفته های اول حالا در زمین خودمان راحت تر بازی می کنیم. خوشبختانه با اعتماد به نفس آمدیم وارد زمین شدیم.

وی ادامه داد: تیم کانادا هم بازی خوبی از خود نشان داد. ممکن بود کار در ست دوم و سوم برای ما سخت تر گردد، اما خوب بازی کردیم و در نهایت سه بر صفر برنده شدیم. از همه کسانی که به سالن آمدند و تیم را تشویق کردند تشکر می کنم. شرمسار افرادی شدیم که به دلیل بی برنامگی مسئولان نتوانستند بلیت تهیه نموده و به سالن بیایند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران اعلام نمود: خوشبخنانه بازیکنان شرایط خیلی خوبی دارند، اما ممکن بود این شرایط برعکس باشد. امکان داشت اگر بازی ها را بد آغاز کنیم همه بد ما را بگویند، اما حالا همه از ما تعریف می نمایند.

معروف اضافه کرد: شخصیت تیمی ما با عملکرد خوب بازیکنان بالاتر رفت. معمولاً ما ایرانی ها با یک برد خیلی بالا می رویم و با یک شکست خودمان را می بازیم، اما سال جاری با ثبات و شخصیت تیمی بالا بازی می کنیم.

وی درخصوص احتمال حضور ایران در فینال گفت: حضور ما در فینال هنوز قطعی نشده است، اما خیلی خوش بین هستیم. 6 تیمی که به فینال صعود می نمایند جز قوی ترین تیم های دنیا هستند. اگر صعود کنیم به دنبال سکو هستیم و اگر مدالی هم کسب نگردد، قطعا ًنمره قبولی خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 415

به "معروف: شخصیت تیمی ما با عملکرد خوب بازیکنان بالاتر رفت، برای رسیدن به فینال خوشبینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف: شخصیت تیمی ما با عملکرد خوب بازیکنان بالاتر رفت، برای رسیدن به فینال خوشبینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید