مشاور امنیت ملی آمریکا: ترامپ خواهان بازگشت به کاخ سفید است

به گزارش بوستان گفتگو، مشاور امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه تاکید نمود که شرایط ترامپ بسیار خوب بوده و وی خواهان بازگشت به کاخ سفید است.

مشاور امنیت ملی آمریکا: ترامپ خواهان بازگشت به کاخ سفید است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی آمریکا عصر یکشنبه درباره شرایط جسمانی و سلامتی رئیس جمهور این کشور گفت که ترامپ احساس بسیار خوبی دارد.

وی در ادامه سخنانش گفت: ترامپ خواهان بازگشت به کاخ سفید بوده، اما وی برای مدت بیشتری در بیمارستان باقی خواهد ماند.

مشاور امنیت ملی آمریکا تاکید نمود که اوضاع جسمانی رئیس جمهور این کشور بسیار خوب است و موضوع انتقال قدرت به مایک پنس معاون رئیس جمهور مطرح نیست.

رئیس جمهور آمریکا بامداد یکشنبه با انتشار پیغام ویدئویی در صفحه توئیتر خود مدعی شد که حال وی خوب است و به زودی بر می شود.

ترامپ که از بیمارستان نظامی والتر رید با آمریکایی ها صحبت می کرد، در این پیغام گفت: به اینجا آمدم [چون]حالم چندان خوب نبود. الان بسیار احساس بهتری دارم. من باید برگردم... به گمانم به زودی برگردم و مشتاقم که کارزار [انتخاباتی]را به شکلی که شروع کردیم، به سرانجام برسانیم. البته نمی دانیم در روز های آینده چه اتفاقی می افتد. به نظرم چند روز آینده آزمون واقعی است و باید ببینیم در آن روز ها چه اتفاقی می افتد.

روز آدینه، تست کرونای ترامپ و همسرش ملانیا، مثبت اعلام شد و پس از آن نیز گزارش هایی از ابتلای دستکم 9 تن از کارکنان و خبرنگاران و نمایندگان کنگره که در کاخ سفید حضور داشتند نیز مورد تأیید نهاده شد. بامداد شنبه نیز رسانه های آمریکایی از انتقال رئیس جمهور آمریکا به بیمارستان نظامی والتر رید خبر دادند و درمان وی در این بیمارستان شروع شد.

این در حالی است که اطلاع رسانی های دولت آمریکا درباره شرایط جسمانی دونالد ترامپ حتی باعث اعتراض مارکو روبیو سناتور جمهوری خواه و هم حزبی رئیس جمهور از کاخ سفید شده، رسانه های خبری اظهارات رئیس جمهور و کاخ سفید را درباره بیماری او متناقض خوانده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1343

به "مشاور امنیت ملی آمریکا: ترامپ خواهان بازگشت به کاخ سفید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور امنیت ملی آمریکا: ترامپ خواهان بازگشت به کاخ سفید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید