مشارکت مس آذربایجان در تعمیر و تجهیز مرکز توانبخشی معلولان اهر

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران، رضا شریفی عصر امروز یک شنبه در حاشیه دیدار از مرکز توانبخشی معلولان ذهنی و جسمی بالای 14 سال پسران طهور شهرستان اهر در مصاحبه با خبرنگاران گفت: شرکت مس آذربایجان در راستای فعالیت های فرهنگی و خداپسندانه خود تصمیم دارد تا بخشی از نیازهای مرکز توانبخشی معلولان ذهنی و جسمی بالای 14 سال پسران طهور شهرستان اهر را تامین نماید.

مشارکت مس آذربایجان در تعمیر و تجهیز مرکز توانبخشی معلولان اهر

مدیر مجتمع مس آذربایجان با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم تا به همنوعان خود یاری کنیم گفت: معلولان عزیز نیز بخشی از جامعه هستند و باید از خدمات مناسب و در شان خود برخوردار شوند.

شریفی از آمادگی مجتمع مس آذربایجان برای ارتقاء کیفیت این مرکز اطلاع داد و عنوان نمود: پس از بازدید از مرکز توانبخشی معلولان ذهنی و جسمی طهور شهرستان اهر به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهر، این شرکت به مانند گذشته در تجهیز و انجام تعمیرات لازم در بخش های تاسیسات، روشنایی، نظافت، تجهیزات آشپزخانه، سیستم گرمایشی و سایر ملزومات مورد احتیاج مشارکت خواهد نمود.

لازم به ذکر است مدیرعامل معن مس سونگون و مدیر مجتمع مس آذربایجان به اتفاق جمعی از مسئولان شهرستانی از مرکز توانبخشی معلولان ذهنی و جسمی بالای 14 سال پسران طهور شهرستان اهر بازدید و در جریان مسائل و مسائل این مرکز نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 64

به "مشارکت مس آذربایجان در تعمیر و تجهیز مرکز توانبخشی معلولان اهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت مس آذربایجان در تعمیر و تجهیز مرکز توانبخشی معلولان اهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید