مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر: چند باشگاه با فکری مذاکره نموده اند، در آمپاس هستیم، نمی توانیم منابع مالی را تأمین کنیم

به گزارش بوستان گفتگو، مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر معتقد است که به احتمال فراوان، منابع مالی مورد احتیاج این باشگاه برای حل مسائل تیم و بازگشت محمود فکری به این تیم تأمین نخواهد شد.

مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر: چند باشگاه با فکری مذاکره نموده اند، در آمپاس هستیم، نمی توانیم منابع مالی را تأمین کنیم

حسین باستین در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، درباره استعفای محمود فکری از راهنمایی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: به قول معروف در شرایط آمپاس قرار داریم! پس از استعفای فکری از سرمربیگری شاهین، خبر دارم که چند باشگاه با او مذاکره نموده اند و این مربی مشغول آنالیز این پیشنهادهاست. از فکری چند روز فرصت خواستیم تا بتوانیم شرایط لازم را برای بازگشت او فراهم کنیم. در غیر اینصورت برای فکری آرزوی موفقیت می کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شهرداری بوشهر به تیم شاهین یاری می نماید یا خیر، توضیح داد: شورای شهر و شهرداری بوشهر به ما یاری نموده اند، اما درگیر مسائل اداری هستیم. ما به تعهدی که تا شروع نیم فصل دوم داشتیم، متعهد بودیم و بیش از 30 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت نموده ایم. اتفاقی که برای همه تیم ها افتاده است. به ما اعلام نموده اند بودجه ای نخواهیم داشت. بودجه واریز شده در ابتدای سال، برای فصل گذشته هزینه شد و به همین دلیل ممکن است تا خاتمه سال جاری دچار مسائل مالی باشیم. فعلاً نمی توانیم شرایط دلخواه محمود فکری را در شاهین فراهم کنیم.

شاهین عملکرد خیلی خوبی داشت و فکری نیز زحمت زیادی برای تیم کشید.، مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با بیان این جمله به خبرنگاران گفت: فکری برای ساختن تیم شاهین سختی کشیده و به او حق می دهیم. این هفته هم روی اتفاق شکست خوردیم. مسائلی داشتیم که نتوانستیم استقلال جنوب را شکست دهیم و ممکن است همین باعث شود به جای قهرمانی نیم فصل، در خاتمه نیم فصل اول در رتبه چهارم جدول باشیم.

وی با بیان اینکه فکری می خواهد شرایط مالی خوبی در باشگاه شاهین شهرداری بوشهر حاکم باشد تا بازیکنان دغدغه مالی نداشته باشند، اعلام کرد: اگر بتوانیم منابع مالی را تأمین کنیم، فکری بازمی شود. وگرنه او به احتمال قریب به یقین از شاهین جدا می شود. البته فکر نمی کنم بتوانیم شرایط را فراهم کنیم. چون اگر قرار به تأمین منابع مالی بود، تاکنون تأمین می شد و من چشمم آب نمی خورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 121

به "مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر: چند باشگاه با فکری مذاکره نموده اند، در آمپاس هستیم، نمی توانیم منابع مالی را تأمین کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر: چند باشگاه با فکری مذاکره نموده اند، در آمپاس هستیم، نمی توانیم منابع مالی را تأمین کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید