لایحه ازدواج از راه دور راه چاره سنگاپور برای مقابله با پیامد کرونا

به گزارش بوستان گفتگو، سنگاپور میخواهد در جلسه بعدی مجلس این کشور که 4 ماه می (15 اردیبهشت ماه) برگزار می گردد، لایحه ای را برای آنالیز پیشنهاد دهد تا امکان ازدواج محضری و ازدواج مسلمانان از راه دور با استفاده از فناوری در جریان بحران کرونا فراهم گردد.

لایحه ازدواج از راه دور راه چاره سنگاپور برای مقابله با پیامد کرونا

به گزارش خبرگزاری ملی مالزی (برناما)، دزموند لی وزیر توسعه اجتماعی و خانواده سنگاپور گفت: می توانیم انتظار شروع این فرآیند را از اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت ماه) داشته باشیم، مشروط بر اینکه در مجلس تصویب گردد.

وی یادآور شد که اگر همه چیز خوب پیش رود، وزارتخانه مزبور امیدوار است این طرح را به عنوان گزینه ای در اختیار زوج های بیشتری قرار دهد.

سنگاپور هفته آینده وارد چهار هفته اعمال تمهیدات سخت برای مهار کووید - 19 می گردد. این دوره اول ژوئن (12 خرداد) به سرانجام می رسد.

وزیر توسعه اجتماعی و خانواده سنگاپور گفت: همچنین انجام مراسم های ازدواج را در زمانی ایمن، از سر می گیریم.

وی تاکید نمود که درحال حاضر، مراسم ازدواج محضری و ازدواج مسلمانان باید به تاخیر افتد، زیرا این مراسم حضورا برگزار می گردد.

ویروس کرونا موسوم به کووید - 19 اواسط ماه دسامبر 2019 (24 آذر 98) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام نمود.

تدروس آدهانوم مدیر کل سازمان دنیای بهداشت چهارشنبه 21 اسفند ماه 98 در کنفرانسی خبری تاکید نمود که اگرچه واژه همه گیر (pandemic) به دلیل حساسیتی که دارد نباید بدون دقت مورد استفاده قرار گیرد اما ارزیابی های این سازمان ویروس کرونا را همه گیر دنیای شناسایی و اعلام می نماید.

تا به امروز 2 میلیون و 996 هزار و 614 نفر در سراسر دنیا به کرونا مبتلا شده اند. همچنین 207 هزار و 23 نفر در سراسر دنیا براثر ابتلا به کووید - 19 جان باخته و 881 هزار و 847 نفر بهبود یافته اند.

سهم سنگاپور از شمار مبتلایان به کرونا 14 هزار و 423 نفر است. 12 نفر در این کشور براثر ابتلا به کووید - 19 فوت نموده و یک هزار و 60 نفر بهبود یافته اند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1064

به "لایحه ازدواج از راه دور راه چاره سنگاپور برای مقابله با پیامد کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایحه ازدواج از راه دور راه چاره سنگاپور برای مقابله با پیامد کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید