قاسمپور: امیدوارم به ویلموتس مثل کی روش اختیار بیش از حد ندهیم، هاشمیان نه اهل زد و بند است و نه اهل رشوه دریافت

به گزارش بوستان گفتگو، ابراهیم قاسمپور، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد، مسئولان فدراسیون فوتبال به سرمربی جدید تیم ملی مانند کارلوس کی روش اختیار بیش از حد ندهند.

قاسمپور: امیدوارم به ویلموتس مثل کی روش اختیار بیش از حد ندهیم، هاشمیان نه اهل زد و بند است و نه اهل رشوه دریافت

ابراهیم قاسمپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به انتخاب و معارفه مارک ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران گفت: من معتقدم که می توانستیم در بحث انتخاب سرمربی قوی تر عمل کنیم. ویلموتس از لحاظ سابقه و اسم و رسم با کارلوس کی روش قابل قیاس نیست، ولی به هرحال همه ما آرزو داریم که تیم ملی کشورمان در تمام مسابقات پیروز باشد تا مردم هم خشنود شوند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه اضافه کرد: ما برای آوردن ویلموتس هزینه نموده ایم و امیدوارم از این مربی بهترین استفاده را ببریم. قضاوت در خصوص عملکرد این مربی درست نیست، ولی مسئله مهم این است که فدراسیون باید از کار کردن با کی روش تجربه کسب کند.

وی همچنین تأکید کرد: امیدوارم فدراسیون فوتبال به سرمربی جدید تیم ملی مثل کارلوس کی روش اختیار بیش از حد ندهد و از طرفی امیدوارم که قرارداد با ویلموتس مثل قرارداد ترکمنچای نباشد. شما دیدید که کی روش چه مشکلاتی را در تیم ملی ایجاد کرد. او خیلی از مربیان را از تیم ملی کنار گذاشت و هنگامی که از تیم ملی رفت، یک نفر از دستیاران او هم در حد تیم ملی نبود که در این چند ماه کار را در دست بگیرد.

قاسمپور با اشاره به انتخاب وحید هاشمیان به عنوان یکی از دستیاران ویلموتس توضیح داد: این یکی از معدود تصمیمات درست فدراسیون در چند سال اخیر بود. هاشمیان شاگرد من بود و فدراسیون فردی را انتخاب کرد که از لحاظ فکری و اخلاقی بسیار سالم است. هاشمیان نه اهل زد و بند است، نه اهل رشوه دریافت و مطمئناً می تواند به تیم ملی یاری کند. وحید سال ها در آلمان بازی نموده و مسلط به زبان آلمانی است. او می تواند ارتباط خوبی با ویلموتس داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 234

به "قاسمپور: امیدوارم به ویلموتس مثل کی روش اختیار بیش از حد ندهیم، هاشمیان نه اهل زد و بند است و نه اهل رشوه دریافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمپور: امیدوارم به ویلموتس مثل کی روش اختیار بیش از حد ندهیم، هاشمیان نه اهل زد و بند است و نه اهل رشوه دریافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید