فوتبال دنیا، پیش بینی اوسین بولت از نتیجه بازی منچستریونایتد - یوونتوس

به گزارش بوستان گفتگو، فوتبال دنیا - دارنده مدال طلای دوی سرعت المپیک شانس تیم محبوبش در مصاف حساس شب نخست از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را بیشتر می داند.

فوتبال دنیا، پیش بینی اوسین بولت از نتیجه بازی منچستریونایتد - یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، اوسین بولت می گوید انتظار دارد که بازی امشب (سه شنبه) تیم های فوتبال منچستریونایتد و یوونتوس در استادیوم اولدترافورد یک بازی فوق العاده از آب درآید و پیروزی تیم محبوبش را در این بازی پیش بینی کرد.

دونده جاماییکایی که 8 مدال طلای المپیک دارد و مدتی است وارد دنیای فوتبال شده است، راجع به مصاف تیم های فوتبال منچستریونایتد و یوونتوس به نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت: من فکر می کنم بازی فوق العاده ای گردد. دو تیم بزرگ با تاریخچه و افتخاراتی بزرگ رودرروی هم در مهمترین تورنمنت فوتبال قرار می گیرند. یونتوس در سری A دارد فوق العاده کار می نماید. منچستریونایتد تا الان نتایج چندان خوبی نگرفته است اما با این حال من مطمئنم که این تیم می تواند امشب نتیجه بگیرد. حقوق درخواستی بالای بولت؛ مانع بزرگ پیوستن او به باشگاه استرالیایی

بولت ادامه داد: من یونایتد دارد در خانه بازی می نماید پس از این بابت یک امتیاز دارد. بازی در اولدترافورد و خارج از آن خیلی فرق دارد. من فکر نمی کنم بازی امشب بازی پرگلی گردد و اما تصور می کنم که منچستریونایتد آن را یک بر صفر می برد. من برای کریستیانو رونالدو احترام و کارهایی که او در زمین بازی انجام داده است احترام فراوانی قائلم.

منچستریونایتد امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران میزبان یوونتوس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 80

به "فوتبال دنیا، پیش بینی اوسین بولت از نتیجه بازی منچستریونایتد - یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پیش بینی اوسین بولت از نتیجه بازی منچستریونایتد - یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید