فوتبال دنیا، منچستریونایتد به خاطر کابوس ترافیک هتلش را عوض می نماید

به گزارش بوستان گفتگو، فوتبال دنیا - تیم فوتبال منچستریونایتد برای اینکه در بازی های لیگ قهرمانان اروپا دیگر به مشکل ترافیک برنخورد، هتلش را تغییر می دهد.

فوتبال دنیا، منچستریونایتد به خاطر کابوس ترافیک هتلش را عوض می نماید

به گزارش خبرنگاران، نشریه سان انگلیس گزارش داد باشگاه منچستریونایتد در پی دیر کردن این تیم در رسیدن به استادیوم اولدترافورد در دو بازی اخیرش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، قصد دارد هتل محل اقامت شیاطین سرخ در بازی های اروپایی را تغییر دهد تا دوباره دچار کابوس گرفتار شدن در ترافیک نشوند. به همین منظور باشگاه منچستریونایتد در نظر دارد هتل فوتبال را که دقیقاً روبروی استادیوم اولدترافورد شده را برای اقامت بازیکنانش در شب هایی که بازی اروپایی دارند، انتخاب کند. این هتل 12 طبقه متعلق به رایان گیگز، پل اسکولز، نیکی بات، فیل نویل و گری نویل، اسطوره های باشگاه منچستریونایتد است که در سال 2015 با هزینه ای بالغ بر 24 میلیون پوند ساخته شد.

منچستریونایتد به خاطر دیر رسیدن به استادیوم اولدترافورد در بازی با والنسیا از سوی اتحادیه فوتبال اروپا، 13 هزار پوند جریمه نقدی شد، اما حالا با اقامت در هتل فوتبال می تواند نگرانی اش بابت گرفتار شدن در ترافیک بازی های خانگی اروپایی اش را برطرف کند.

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ پیش از بازی با یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پس از گرفتار شدن اتوبوس تیمش در ترافیک شدید منتهی به استادیوم اولدترافرود، مسافتی نزدیک به نیم مایل (در حدود 800 متر) را پیاده به سمت استادیوم رفت.

تیم منچستریونایتد پیش از بازی با تیم های والنسیا و یوونتوس در هتل هیلتون گاردن در نیم مایلی استادیوم اولدترافورد اقامت داشت. آنها در بازی با والنسیا ساعت 6 بعدازظهر به وقت محلی هتل محل اقامت خود را ترک کردند و ساعت 7:16 و با 5 دقیقه تأخیر به استادیوم اولدترافورد رسیدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 89

به "فوتبال دنیا، منچستریونایتد به خاطر کابوس ترافیک هتلش را عوض می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، منچستریونایتد به خاطر کابوس ترافیک هتلش را عوض می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید