فجر سازماندهی دفاعی خوبی دارد، لزوم گرفتن سه امتیاز برای سپاهان

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران، میگوئل تکسیرا شامگاه شنبه در نشست خبری قبل از مصاف با فجر سپاسی گفت: فردا مقابل تیمی بازی داریم که همواره با سازماندهی خوبی بازی نموده و در میان و جلوی زمین در برخی لحظات زمین کیفیت خیلی خوبی دارند.

فجر سازماندهی دفاعی خوبی دارد، لزوم گرفتن سه امتیاز برای سپاهان

وی اضافه نمود: در ضد حملات نیز فجر بسیار خوب عمل می نماید و هافبک های خوبی دارد، ما نیز با بازیکنان خودمان صحبت کردیم و برای این رقابت با تمام وجود آماده هستیم و برنامه های مختلفی داریم.

مربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: می دانیم تیم فجر در شرایطی است که احتیاج به پیروزی و امتیاز دارد و ما نیز در شرایطی هستیم که فقط باید بازی را ببریم و برای رسیدن به آن کوشش می کنیم.

وی اضافه نمود: بیشتر بازیکنان ما برای این بازی آماده هستند، فقط حسن شوشتری و یاسین سلمانی برای این بازی غایب هستند، بعلاوه دو بازیکن داریم که شرایط پزشکی آنها مساعد نیست، اما شاید به بازی برسند.

تکسیرا توضیح داد: ما در این هفته خیلی کار کردیم و بازیکنان را به چالش های مختلفی کشیدیم و می دانیم فردا باید چه کاری انجام دهیم و موضوعی که مهم است کوشش ما برای گرفتن پیروزی است.

وی خاطر نشان کرد: بیشتر بازی ها فجر یک یا دو گل نهایتاً دریافت نموده، آنها سازماندهی دفاعی خوبی دارند، ما همه تیم ها را بررسی می کنیم و فجر نیز از این قائله مستثنی نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2138

به "فجر سازماندهی دفاعی خوبی دارد، لزوم گرفتن سه امتیاز برای سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فجر سازماندهی دفاعی خوبی دارد، لزوم گرفتن سه امتیاز برای سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید