عبداللهی: مقابل ایتالیا اصلاً به انتقام فکر نمی کردیم، کلکسیون مدال های مان تکمیل شد

به گزارش بوستان گفتگو، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است: کسب مقام سومی باعث شد تا فوتبال ساحلی ایران را به دنیا ثابت کنیم.

عبداللهی: مقابل ایتالیا اصلاً به انتقام فکر نمی کردیم، کلکسیون مدال های مان تکمیل شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با خرید تور ایتالیا ارزان همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

حسن عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد سومی تیم ایران در جام دنیای 2017 باهاما گفت: سال های حضور پی درپی در میادین ورزشی با دردسرها و چالش های بزرگ و کوچکی همراه بود. ما در تیم ملی علاوه بر اینکه فرمول و تکنیک خوب بازی کردن را پشت سر گذاشتیم، توانستیم با کسب بهترین و خوش رنگ ترین مدال ها، ایران را به عنوان یک تیم قدرتمند به دنیا فوتبال ساحلی معرفی کنیم.

وی ادامه داد: آماده سازی تیم ملی برای جام دنیای 2017 دقیقاً بعد از اتمام مسابقات جام دنیای پرتغال آغاز شد، درست زمانی که با وجود کوشش های شبانه روزی نتوانستیم مزد زحمات مان را بگیریم و به نیمه نهایی صعود کنیم، در واقع عدم راهیابی بین چهار تیم برتر دنیا باعث شد نگاه مان را بازتر و عزم خود را جزم کنیم تا به این مهم برسیم، برهمین اساس اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی مصمم شدند هرطور که شده این بار روی سکوی قهرمانی بایستند.

عبداللهی اعلام کرد: هرچند متأسفانه خیلی راحت و غیرمنتظره بازی برده را به تاهیتی واگذار کردیم و سکوهای اول و دوم را از دست دادیم و از این بابت شرمسار مردم عزیز هستیم، اما در بازی آخر اصلاً به انتقام از ایتالیا فکر نمی کردیم، چرا که نگاه مان به سکوی سوم بود.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی با اشاره به ملاقات رده بندی و سومی تیم ایران گفت: باید بازی حرفه ای را اجرا می کردیم تا به هدف مان برسیم. سعی کردیم به دور از احساس، تمرکز و با تکنیک بازی کنیم و به یاری خدا، توانستیم کلکسیون مدال های مان را با به دست آوردن مدال سوم جام دنیای تکمیل کنیم. برای برطرف خستگی و مصدومیت من و بچه های تیم همین که توانستیم لبخند رضایت را بر صورت مردم کشورمان بیاریم، ارزشمندترین چیز هست.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 728

به "عبداللهی: مقابل ایتالیا اصلاً به انتقام فکر نمی کردیم، کلکسیون مدال های مان تکمیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبداللهی: مقابل ایتالیا اصلاً به انتقام فکر نمی کردیم، کلکسیون مدال های مان تکمیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید