عامل حمله در نیس فرانسه نماینده مسلمانان نیست

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران به نقل از گلوب اند میل، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در واکنش به حملات اجرا شده در فرانسه گفت: حمله به کلیسای شهر نیس فرانسه، معرف مسلمانان نیست.

عامل حمله در نیس فرانسه نماینده مسلمانان نیست

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

نخست وزیر کانادا حمله به کلیسای شهر نیس را محکوم کرد اما هشدار داد که چنین حملاتی معرف و نماینده اسلام و مسلمانان نیستند.

نیس فرانسه صبح پنجشنبه صحنه حادثه ای تلخ بود که در جریان آن، مردی مسلح به چاقو در نزدیکی کلیسای نوتردام به چندین نفر حمله کرد که در نتیجه آن دست کم سه نفر جان خود را از دست دادند و چند تن دیگر زخمی شدند.

این شرایط در حالی رخ می دهد که در یک ماه اخیر به دلیل اقدامات و اظهارات امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه، از یک سو تفکرات اسلام ستیزانه در این کشور افزایش یافته و از سوی دیگر چهره ها و جریان های افراطی با سوء استفاده از این فضا اقدامات خود را افزایش داده اند و همین امر بهانه ای شده تا مقامات الیزه جریان های افراطی را به اسلام ربط داده و مسلمانان را چهره های افراطی معرفی نمایند. این رویکرد مقامات فرانسوی با واکنش های منفی زیادی در دنیا روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1335

به "عامل حمله در نیس فرانسه نماینده مسلمانان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامل حمله در نیس فرانسه نماینده مسلمانان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید