شهرداری املاکی را که می&zwnjخواهد برگرداند، معرفی کند، بودجه 1400 مانند سال قبل است

به گزارش بوستان گفتگو، رئیس شورای شهر تهران گفت از شهرداری می خواهیم تا هر کدام از املاکی را که می خواهد برگرداند، معرفی کند.

شهرداری املاکی را که می&zwnjخواهد برگرداند، معرفی کند، بودجه 1400 مانند سال قبل است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه دویست و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: جلسه امروز با حضور شهردار و معاونان او شروع شد و یکی از دستورات این جلسه مصوبه جدیدی درباره وزارت راه و شهرسازی و درباره جماران بود و شرح داده شد که چگونه با آن برخورد گردد و ابهاماتی که درباره نحوه این مصوبه وجود داشت بر طرف شدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آنجا بلند مرتبه سازی انجام می گردد یا خیر گفت: بحث بلندمرتبه سازی در آنجا مطرح نمی گردد، اما مشاوری گرفته شده بود تا درباره ساخت و ساز دو یا سه طبقه شرحاتی داده گردد. کلیات این طرح مورد تایید نهاده شد و تنها در چند موضوع اندک تفاوت هایی وجود داشت.

هاشمی با اشاره به موضوع املاک شهرداری گفت: سو تفاهم هایی درباره املاک پیش آمده بود که البته شرح داده شد، موضوع چگونه است و پیشنهاد شد دو طرف آرامش خود را حفظ نمایند، زیرا هیچکس قصد تخریب دیگری را ندارد و هدف این است که کار اجرایی انجام گردد.

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: بحث دیگر خود املاک بود که در این جلسه به دلیل فرصت کم نتوانستیم موضوع را باز کنیم.

وی اضافه کرد: معتقدیم شهرداری باید هرکدام از املاکی را که قصد دارد برگرداند به ما اعلام کند و هرکدام که نمی خواهد برگرداند را هم به شورا بگوید.

هاشمی درباره بحث بودجه گفت: الزامات این موضوع را باید به شهرداری اعلام کنیم. در گذشته موضوع بودجه ابتدا در کمیسیون تلفیق می رفت و سپس به صحن می آمد، اما امروز این موضوع را وارد صحنه کردیم که بیشتر آن درباره موضوعات اجتماعی و مواردی از جمله کرونا بود.

هاشمی با اشاره به موضوع خرید اتوبوس اظهار کرد: من تشکر میکنم که به این موضوع پرداخته شد، اما همه فکر می نمایند که این هم اجرائی نمی گردد، اما به نظر من مصوبه خرید 5 هزار اتوبوس منجسم تر و محکم تر است و از بودجه ریالی پرداخت می گردد.

رئیس شورای شهر تهران درباره لایحه بودجه 1400 گفت: بودجه قرار است تا 30 دی ماه به ما برسد و شبیه بودجه قبل است و در حد 30 هزار میلیارد تومان است و به نظر نمی رسد که چیزی به آن اضافه گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1470

به "شهرداری املاکی را که می&zwnjخواهد برگرداند، معرفی کند، بودجه 1400 مانند سال قبل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری املاکی را که می&zwnjخواهد برگرداند، معرفی کند، بودجه 1400 مانند سال قبل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید