سریعترین بازیکنان فصل جاری لالیگا معرفی شدند

به گزارش بوستان گفتگو، فهرستی از پرسرعت ترین بازیکنان این فصل لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا معرفی شدند که نام هیچ یک از بازیکنان تیم های بزرگ در آن دیده نمی گردد.

سریعترین بازیکنان فصل جاری لالیگا معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران، داشتن بازیکنان سرعتی برای هر تیمی یک امتیاز بزرگ محسوب می گردد و در لالیگای اسپانیا هم بعضی از تیم ها از وجود چنین بازیکنانی بهره می برند.

در نگاه اول شاید بازیکنان مانند گرث بیل بال ولزی رئال مادرید و عثمان دمبله مهاجم بارسلونا سریعترین های لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا به نظر برسند اما واقعیت این است که هیچیک از آنها و حتی هم تیمی های شان جزو 5 بازیکن پرسرعت لالیگا هم نیستند.

طبق گزارشی که شبکه مویستار پلاس اسپانیا منتشر نموده است، سرخیو پوستیگو مدافع 30 ساله تیم فوتبال لوانته با ثبت سرعت 34.99 کیلومتر بر ساعت به طور مشترک با کریستین مانسانرا هافبک 26 ساله تیم جیرونا سریعترین بازیکنان این فصل لالیگا هستند.

خیمو ناوارو مدافع 29 ساله آلاوس با ثبت سرعت 34.97 در رده سوم است و پس از او جانی از آلاوس با سرعت 34.95 در رده چهارم واقع شده است. فهرست 5 نفره سریعترین بازیکنان لالیگا هم با اینیاکی ویلیامز از تیم اتلتیک بیلبائو که حداکثر سرعت به ثبت رسیده توسط او 34.91 بوده است، کامل می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 151

به "سریعترین بازیکنان فصل جاری لالیگا معرفی شدند" امتیاز دهید

1 کاربر به "سریعترین بازیکنان فصل جاری لالیگا معرفی شدند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریعترین بازیکنان فصل جاری لالیگا معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید