رضایت بیش از 90 درصد کنکوری ها از نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی

به گزارش بوستان گفتگو، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از رضایت بیش از 90 درصدی داوطلبان کنکور از نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی این آزمون طی دو روز گذشته اطلاع داد.

رضایت بیش از 90 درصد کنکوری ها از نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی

به گزارش خبرنگاران، دکتر ابراهیم خدایی ضمن بیان این مطلب، به نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی کنکور طی دو روز گذشته اشاره نمود و گفت: بر اساس هماهنگی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تمام داوطلبانی که این سه روز در کنکور شرکت کردند، پیامک نظرسنجی ارسال شد و در این نظرسنجی سه سوال درباره رعایت الزامات بهداشتی، رعایت فاصله استاندارد میان جایگاه ها و رعایت الزامات بهداشتی توسط عوامل اجرایی در قالب یک پیامک گنجانده شد.

وی در ادامه توضیح داد: از 476 هزار داوطلبی که این پیامک را دریافت کردند، 80 هزار نفر پاسخ دادند و میزان رضایتمندی داوطلبان از سوال نخست 92.3 دهم درصد بود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: در نظرسنجی این سازمان میزان رضایتمندی داوطلبان از فاصله جایگاه ها 90 درصد بود و رعایت فاصله اجتماعی عوامل اجرایی هم رضایت 94.4 دهم درصدی داوطلبان را به دنبال داشت و در داخل حوزه های برگزاری کنکور فاصله گذاری اجتماعی یک و هشت دهم متر بود.

به گفته وی؛ با وجود ارسال پیامک برای داوطلبان، در بعضی حوزه ها خانواده ها به توصیه های بهداشتی توجه نکردند.در حالی که انتظار داشتیم داوطلبان که سن کمتری دارند نسبت به این پروتکل ها بی توجه باشند، اما آنها بهتر از خانواده ها این موارد را رعایت نموده بودند.

به گزارش خبرنگاران و بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، درپی نظارت و ارزیابی اصول بهداشتی حوزه های برگزارکننده آزمون کنکور کارشناسی سال 99، طی دو روز اخیر نظرسنجی ای از میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی از داوطلبان اجرا شده است.

براساس نظرسنجی روز 29 مردادماه که از 113 هزار و 732 داوطلب صورت گرفته است، میزان رضایت داوطلبان از رعایت اصول بهداشتی در حوزه ها 89/79 درصد، رضایت از فاصله استاندارد جایگاه ها 84/20 درصد و رعایت الزامات بهداشتی از سوی عوامل اجرایی (ماسک، رعایت فاصله از یکدیگر و از داوطلبان) 91/78 درصد اعلام شده است.

همچنین در نظرسنجی صورت گرفته در تاریخ 30 مردادماه امسال که از 510 هزار و 830 داوطلب اجرا شده است، میزان رضایت داوطلبان از رعایت اصول بهداشتی در حوزه ها 92/42 درصد، فاصله استاندارد جایگاه ها 89/62 درصد و رعایت الزامات بهداشتی از سوی عوامل اجرایی (ماسک، رعایت فاصله از یکدیگر و از داوطلبان) 94/71 درصد معین شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1283

به "رضایت بیش از 90 درصد کنکوری ها از نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت بیش از 90 درصد کنکوری ها از نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید