رد صلاحیت 10 کاندیدای فدراسیون کاراته

به گزارش بوستان گفتگو، 10 نفر از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته رد صلاحیت شدند. صادق فرجی رییس پیشین این فدراسیون نیز تا این لحظه نتوانسته مدارک لازم برای ادامه به کار را ارایه کند.

رد صلاحیت 10 کاندیدای فدراسیون کاراته

10 نفر از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته رد صلاحیت شدند و صادق فرجی رییس پیشین این فدراسیون نیز تا این لحظه نتوانسته مدارک لازم برای ادامه به کار را ارایه کند تا او نیز وضعیت نامشخصی برای حضور در انتخابات داشته باشد. انتخابات ریاست فدراسیون کاراته روز 23 اسفندماه برگزار می گردد. در حالی که عنوان شد تعداد 20 نفر برای حضور در انتخابات کاراته ثبت نام نموده اند، در لحظات پایانی انجام ثبت نام نیز 3 نفر دیگر به این تعداد اضافه شدند اما هیچ اشاره ای به نام این افراد نشد.

در فاصله یک ماه تا برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کاراته، حسین افراسیابی، محمدرضا باتوانی، محمدرضا برزگر، قاسم سعیدی مغانلو، حبیب خانی، علی خرمی، مجید رمضانی مقدم، علی حسین شاکری، ارسلان غلامی و سعید نصرالهی به دلیل نداشتن سوابق مدیریتی کافی بر اساس تبصره 2 ماده 6 آئین نامه انتخابات ریاست فدراسیون های ورزشی برای حضور در انتخابات این فدراسیون رد صلاحیت شدند.

محمد صادق فرجی رییس پیشین فدراسیون کاراته نیز به دلیل ابلاغ قانون منع ادامه فعالیت بازنشستگان و عدم ارایه مدارک ادامه به کار هنوز وضعیت نامشخصی برای حضور در انتخابات دارد و تا 15 روز قبل از برگزاری مجمع انتخاباتی در صورت ارائه مدارک ادامه به کار می تواند در انتخابات شرکت کند در غیر این صورت از حضور در انتخابات کنار گذاشته می گردد.

5،250

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 164

به "رد صلاحیت 10 کاندیدای فدراسیون کاراته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد صلاحیت 10 کاندیدای فدراسیون کاراته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید