راهپیمایی سکوت هنگ کنگی ها علیه قوانین امنیت ملی

به گزارش بوستان گفتگو، صدها تن از ساکنان هنگ کنگ امروز (یکشنبه) در سکوت در خیابان های این دولت شهر علیه قانون امنیت ملی جنجال راهپیمایی کردند.

راهپیمایی سکوت هنگ کنگی ها علیه قوانین امنیت ملی

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس ضد شورش در حالی در خیابان های هنگ کنگ حضور داشت که مردم در سکوت کامل در این راهپیمایی شرکت کردند، بدون آنکه هیچ شعاری سر بدهند.

قوانین پیشنهادی امنیت ملی از سوی کمیته دائم کنگره ملی خلق چین برای اعمال در هنگ کنگ امروز در پکن و در یک نشست سه روزه مورد آنالیز قرار گرفته است. انتظار می رود که در انتها ژوئن این قوانین تصویب شوند اما پیش نویس آن هنوز عمومی نشده است.

این راهپیمایی سکوت، یک روز پس از آن برگزار گردید که پلیس هنگ کنگ از صدور مجوز برای یک راهپیمایی سالانه در اول ژوئیه به مناسبت اعطای حق حاکمیت هنگ کنگ از بریتانیا به مقام های چینی امتناع کرد.

در نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه تحقیقات عقاید مردمی هنگ کنگ برای خبرگزاری رویترز، تعیین شد که اکثریت مردم در این منطقه مخالف قانون امنیت ملی هستند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1195

به "راهپیمایی سکوت هنگ کنگی ها علیه قوانین امنیت ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهپیمایی سکوت هنگ کنگی ها علیه قوانین امنیت ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید