رئال مادرید به دنبال معاوضه بیل با استرلینگ

به گزارش بوستان گفتگو، مدیران باشگاه رئال مادرید قصد دارند بال ولزی خود را با مهاجم انگلیسی تیم فوتبال منچسترسیتی عوض کنند.

رئال مادرید به دنبال معاوضه بیل با استرلینگ

به گزارش خبرنگاران، شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس گزارش داد باشگاه رئال مادرید خود را آماده ارائه پیشنهادی به منچسترسیتی برای معاوضه گرث بیل با رحیم استرلینگ در تابستان آینده می کند و حاضر است برای به خدمت دریافت این مهاجم انگلیسی در کنار بیل، 70 میلیون پوند هم بپردازد.

طبق اطلاعاتی که اسکای اسپورتس به دست آورده، قرار است کنندگان باشگاه رئال مادرید ماه آینده به انگلیس سفر کنند تا بازی استرلینگ را در تیم ملی فوتبال انگلیس مقابل تیم مونته نگرو ببینند و حتی بازی وی در دیدار خارج از خانه سه شیر مقابل کوزوو را هم از نزدیک دنبال خواهند کرد و پس از آن رئال در خصوص جزئیات پیشنهادش به منچسترسیتی بابت جذب این بازیکن تصمیم گیری خواهد کرد.

مدیر برنامه های رحیم استرلینگ تابستان اخیر با خوسه آنخل سانچس، مدیر باشگاه رئال مادرید دیداری داشته و طرفین برسر انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو بحث و مصاحبه کرده اند، هر چند در نهایت به نتیجه ای در این خصوص نرسیده اند. فلورنتینو پرس می داند که اگر نسبت به جذب استرلینگ دیر اقدام کند، ارزش این بازیکن از 150 میلیون پوند کنونی، فراتر خواهد رفت و کارشان برای جذب او سخت تر خواهد شد.

در سوی دیگر گفته می شود پپ گواردیولا علاقه ای به خدمت دریافت گرث بیل 30 ساله ندارد، بازیکنی که مصدومیت های پیاپی اش او را از فرم ایده آلش خارج کرده و قیمتش در بازار نقل وانتقالات کاهش پیدا کرده است. طبق گزاش های منتشر شده باشگاه رئال مادرید قصد دارد بال ولزی خود را در خاتمه فصل در لیست فروش بگذارد.

در سوی دیگر مدیران باشگاه منچسترسیتی اما قصد تمدید قرارداد رحیم استرلینگ را دارند، بازیکنی که این فصل در 15 بازی از رقابت های مختلف فصل جاری 13 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل به هم تیمی هایش داده است. این مهاجم انگلیسی تا خاتمه ماه ژوئن 2023 با منچسترسیتی قرارداد دارد.

باشگاه منچسترسیتی قصد دارد با ارائه قرارداد جدید، دستمزد استرلینگ 24 ساله را از 300 هزار پوند در هفته به 450 هزار پوند در هفته برساند و او را برای طولانی مدت در اختیار داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 590

به "رئال مادرید به دنبال معاوضه بیل با استرلینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید به دنبال معاوضه بیل با استرلینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید