دمشق: یاری های بشردوستانه به مردم سوریه گروگان اهداف سیاسی غرب شده است

به گزارش بوستان گفتگو، وزیر خارجه سوریه در ملاقات با مسئول برنامه جهانی غذا از سیاسی شدن ارائه یاری های بشردوستانه به نیازمندان سوریه توسط بعضی کشورها انتقاد کرد.

دمشق: یاری های بشردوستانه به مردم سوریه گروگان اهداف سیاسی غرب شده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزیر امور خارجه سوریه بر لزوم رسیدن یاری های بشردوستانه به دست مردم نیازمند سوریه و سیاسی نشدن این قضیه توسط بعضی کشورها با رعایت اصول کار بشردوستانه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، فیصل المقداد در ملاقات با عامر الداودی رئیس بخش عملیات در دفتر اصلی برنامه جهانی غذا گفت: شرایط سخت مالی و معیشتی که مردم سوریه در معرض آن هستند، ناشی از تأثیرات منفی شدید تحریم های یک جانبه ای است که کشورهای غربی که در راس آن ایالات متحده آمریکا قرار گرفته است بر آنها تحمیل نموده است.

وی بر ضرورت کوشش های صادقانه برای ایستادن در کنار ملت سوریه در شرایط سخت آن تاکید نمود و در عین حال از کوشش های برنامه جهانی غذا در سوریه و یاری های بشردوستانه آن به سوری ها تمجید کرد.

الداودی نیز به نوبه خود با تقدیر از تسهیلات ارائه شده از سوی دولت سوریه به برنامه جهانی غذا گفت: سطح همکاری موجود میان دو طرف قابل تمجید است و کوشش برای کاستن از اوضاع مالی سختی که ملت سوریه با آن روبه روست، لازم است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1698

به "دمشق: یاری های بشردوستانه به مردم سوریه گروگان اهداف سیاسی غرب شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمشق: یاری های بشردوستانه به مردم سوریه گروگان اهداف سیاسی غرب شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید