خلیل زاده: وظیفه همه ما حمایت از پرسپولیس است ، دلتنگ هواداران هستیم

به گزارش بوستان گفتگو، مدافع پرسپولیس گفت: واقعا دلتنگ هواداران و بازی هستیم و امیدوارم که هر چه زودتر این روزها تمام شود.

خلیل زاده: وظیفه همه ما حمایت از پرسپولیس است ، دلتنگ هواداران هستیم

به گزارش خخبرنگاران، شجاع خلیل زاده در گفت وگو با سایت پرسپولیس در خصوص بلاتکلیفی به وجود آمده برای آغاز مجدد لیگ برتر گفت: به هر حال به دلیل شرایطی که بخاطر شیوع کرونا پیش آمده، لیگ برتر هم با وقفه همراه شده اما امیدوارم که هر چه زودتر مسابقات لیگ برتر آعاز شود. واقعا دلتنگ هواداران و بازی هستیم و امیدوارم که هر چه زودتر این روزها تمام شود.

وی ادامه داد: من این روزها در خانه تمریناتم را انجام می دهم و سعی می کنم با برنامه هایی که مربیان داده اند در فرم بدنی خوبی باشم. امیدوارم که تمرینات به زودی آغاز شود تا در کنار هم برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنیم.

خلیل زاده در خصوص شرایط باشگاه پرسپولیس هم شرح داد: ما از مسئولان باشگاه حمایت می کنیم و همیشه در همه سال هایی که در پرسپولیس بودیم از مدیران باشگاه حمایت کردیم. الان هم از مدیران باشگاه حمایت می کنیم و بعد از این هم هر کسی مدیرعامل پرسپولیس شود وظیفه داریم که از او حمایت کنیم. در حال حاضر هم مسئولان باشگاه تلاش می کنند و امیدوارم هواداران هم از مسئولان پرسپولیس حمایت کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1038

به "خلیل زاده: وظیفه همه ما حمایت از پرسپولیس است ، دلتنگ هواداران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: وظیفه همه ما حمایت از پرسپولیس است ، دلتنگ هواداران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید