خلیلی: کمتر تیمی پیدا می گردد که بتواند پرسپولیس را اذیت کند

به گزارش بوستان گفتگو، بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در وضعیتی واقع شده است که کمتر تیمی پیدا می گردد که بتواند آن را اذیت کند و این هم به خاطر نظم تیمی و تاکتیکی است.

خلیلی: کمتر تیمی پیدا می گردد که بتواند پرسپولیس را اذیت کند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محسن خلیلی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره شرایط این روز های این تیم در مسابقات لیگ برتر گفت: پرسپولیس نسبت به سال گذشته پیروز شد تیم اصلی خودش را حفظ کند و حتی این فصل یک مقدار هم تیم خود را تقویت کرد. در این تیم مهره های بسیار خوبی حضور دارند و علی رغم اینکه همه بازیکنان پرسپولیس در شریاط ایده آلی هستند و می توانند به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب تیم قرار بگیرند، اما شخصیت قهرمانی این تیم باعث شده برخی از بازیکنان روی نیمکت قرار بگیرند. هر زمانی که 6 - 7 بازیکن اصلی این تیم در ترکیب حضور ندارند وقتی به اسامی نیمکت نشینان توجه می کنیم می بینیم که غیبت آن ها اصلا به چشم نمی آید و ریتم بازی هم تغییر نمی نماید. این حاصل کوشش مربیان سال جاری و سال گذشته به خصوص برانکو است.

بازیکن سابق تیم پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس با ماشین سازی تبریز که شب گذشته برگزار گشت بیان داشت: بازی شب گذشته یک ملاقات بسیار خوبی بود که با برد پرسپولیس همراه شد. تیم پرسپولیس الان در شرایطی قرار گرفته که کمتر تیمی پیدا می گردد که بتواند آن را اذیت کند و این هم به دلیل نظم تیمی و تاکتیکی است که در این تیم وجود دارد. هر تیمی که جلوی پرسپولیس بازی می نماید بیشتر سعی دارد دفاع کند تا کمتر گل بخورد تا بتوانند به وسیله ضد حمله و یا ضربات ایستگاهی دروازه پرسپولیس را باز نمایند.

خیلی اضافه کرد: کرونا روی کیفیت بازی همه تیم ها تاثیر گذاشته است. شما وقتی 3 ماه از شرایط مسابقه دور باشید کاملا تاثیر آن را مشاهده خواهید کرد. به همین دلیل بازی های لیگ یه همین دلیل خیلی بی کیفیت برگزار می گردد. در هر صورت پرسپولیس از اول فصل یک سر و گردن از سایر تیم ها بالاتر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1217

به "خلیلی: کمتر تیمی پیدا می گردد که بتواند پرسپولیس را اذیت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیلی: کمتر تیمی پیدا می گردد که بتواند پرسپولیس را اذیت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید