خبرنگاران فوتبالیست مرودشتی، رکورد جدیدی در برج میلاد تهران ثبت کرد

به گزارش بوستان گفتگو، شیراز-خبرنگاران- فوتبالیست مردودشتی با گذاشتن توپ فوتبال روی سر، پله های برج میلاد تهران را بر عکس طی کرد و رکورد جدیدی را از خود به جای گذاشت.

خبرنگاران فوتبالیست مرودشتی، رکورد جدیدی در برج میلاد تهران ثبت کرد

این فوتبالیست اهل شهرستان مرودشت از توابع استان فارس، عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: با گذاشتن توپ فوتبال بر روی سر، یک هزار و 693 پله برج میلاد را به حالت عقب رفتن طی کردم که این رکورد برای نخستین بار است که در کشور به ثبت می رسد.

علیرضا خسروی اضافه نمود: زمانی که این پله ها را طی کردم ، 38 دقیقه و 14 ثانیه طول کشید که بسیار سخت بود زیرا فرد در حالت به عقب حرکت کردن، احتیاج به تمرکز بیشتری دارد.

وی ادامه داد: 12 سال است که برنامه روپایی زدن را با توپ های مختلف کار می کنم و همین برنامه را چند سال قبل به صورت رو به جلو انجام دادم که با موفقیت همراه بود.

خسروی بیان داشت: امیدوارم مسوولان شهرستان مرودشت به وعده هایی که دادند عمل نمایند تا بتوانم به کارهای جدیدی بپردازم.

این ورزشکار خلاق مرودشتی که 35 سال سن دارد، پیشتر نیز با زدن روپایی، ضربه با سر و زانو با توپ های مختلف، فاصله حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (ع) تا بارگاه مقدس امام حسین (ع) در شهر کربلا در کشور عراق با حرکت بر روی زانو و زدن توپ با سر طی نموده است.

این ورزشکار، همچنین روپایی زدن با توپ در کشتی از بندرعباس تا جزیره قشم به نام خلیج فارس و چند برنامه دیگر را در کارنامه دارد.

شهرستان مرودشت در فاصله 45 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1591

به "خبرنگاران فوتبالیست مرودشتی، رکورد جدیدی در برج میلاد تهران ثبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فوتبالیست مرودشتی، رکورد جدیدی در برج میلاد تهران ثبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید