خبرنگاران فرماندار: اعتلای ورزش نهاوند را خواستاریم

به گزارش بوستان گفتگو، همدان- خبرنگاران- فرماندار نهاوند گفت: پیشرفت و اعتلای بیش از پیش ورزش این شهرستان را در ابعاد مختلف قهرمانی و همگانی خواستاریم.

خبرنگاران فرماندار: اعتلای ورزش نهاوند را خواستاریم

مراد ناصری روز شنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: نقاط ضعف و قوت ورزش شهرستان باید مورد آنالیز قرار بگیرد تا بتوان در راستای افزایش سطح کیفی و کمی ورزش در عرصه های مختلف اقدام موثر صورت بگیرد.

وی بیان نمود: البته در این بین ورزش شهرستان نهاوند برای موفقیت بیشتر احتیاجمند حمایت همه جانبه از منابع استانی است.

ناصری اعلام کرد: نهاوند سرشار از استعدادها و نخبه های ورزشی است که برای شکوفایی آنها احتیاج به برنامه مدون و هدفمند است.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان همدان نیز در این مراسم گفت: همسو بودن با برنامه ها و کوشش مضاعف در راستای تقویت حوزه های مختلف ورزش از اهداف اصلی دستگاه ورزش استان در شهرستان ها است.

کاوه صولتی اضافه کرد: دستگاه ورزش استان به دنبال توسعه متوازن ورزش در سطح شهرستان ها است و تغییرات اجرا شده نیز در راستای ایجاد انگیزه بیشتر در رشد و پیشرفت ورزش صورت می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ یک از کارکنان دستگاه ورزش حق پذیرش مسوولیت در هیات های ورزشی استان و شهرستان ها را ندارند، گفت: دستگاه ورزش نهاوند نیز باید این بخشنامه را مورد توجه و اجرا قرار دهد.

صولتی بیان نمود: عملکرد ورزش شهرستان ها به صورت مستمر مورد نظارت واقع شده است و انتظار ما کوشش مضاعف در رشد و اعتلای ورزش است.

در این مراسم ضمن قدردانی از مهرداد سعدی نژاد سرپرست قبلی دستگاه ورزش نهاوند، رامین درویشی به عنوان سرپرست جدید معرفی گردید.

درویشی از اهالی ورزش کشتی است و سابقه سرپرستی هیات کشتی استان همدان و ریاست اداره ورزش و جوانان بهار را برعهده داشت.

نهاوند یکی از قطب های اصلی ورزش استان همدان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1077

به "خبرنگاران فرماندار: اعتلای ورزش نهاوند را خواستاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: اعتلای ورزش نهاوند را خواستاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید