خبرنگاران سه پایگاه امداد جاده ای همدان بهره برداری می گردد

به گزارش بوستان گفتگو، همدان- خبرنگاران- مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: سه پایگاه امداد جاده ای در شهرستان های تویسرکان، ملایر و رزن استان تا سرانجام تیرماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

خبرنگاران سه پایگاه امداد جاده ای همدان بهره برداری می گردد

حبیب الله معصومی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: قرار است 6 پایگاه تا سال 1400 بهره برداری گردد که سه پایگاه آن در امسال آماده بهره برداری است.

وی افزود: 70 دستگاه آمبولانس در استان وجود دارد که با توجه به نوسازی ناوگان هم اینک 56 دستگاه از این تعداد جدید هستند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه از کاهش 11 درصدی فوتی حوادث ترافیکی خبرداد و گفت: دو ماهه اول امسال 54 تن در سوانح رانندگی جان باختند که این آمار در سال گذشته 61 تن بود.

معصومی افزود: اورژانس در اجرای طرح ملی کنترل فشار خون بالا مشارکت دارد و بیش از یک هزار مورد کنترل فشار خون توسط کارکنان این مجموعه ثبت شده است و اتوبوس آمبولانس 115 همدان نقش فعالی در پایگاه سیار سنجش فشار خون ایفا می نماید.

وی از انجام 261 پرواز توسط اورژانس هوایی خبرداد و گفت: 11 ساختمان اورژانس در حال ساخت است که بعضی از آنها آماده بهره برداری است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان، استفاده از تبلت های جهت یاب، کاهش هشت مرکز پیغام به سه مرکز پیغام و استفاده از ظرفیت خیران برای ساخت پایگاه اورژانس هوای مورد تاکید قرار داد.

7526/ 2090

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 247

به "خبرنگاران سه پایگاه امداد جاده ای همدان بهره برداری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه پایگاه امداد جاده ای همدان بهره برداری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید