خبرنگاران رییس پلیس راه خوزستان: هیچ ملاحظه ای در برخورد با خودروهای متخلف صورت نمی گیرد

به گزارش بوستان گفتگو، اهواز- خبرنگاران- رییس پلیس راه خوزستان گفت: تمامی شهروندان در زمینه محدودیت های ترافیکی ملزم به رعایت قانون هستند و هیچ ملاحظه ای در برخورد با خودروهای متخلف صورت نمی گیرد.

خبرنگاران رییس پلیس راه خوزستان: هیچ ملاحظه ای در برخورد با خودروهای متخلف صورت نمی گیرد

به گزارش خبرنگاران سرهنگ رضا دولتشاهی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از محورهای استان در جمع خبرنگاران گفت: در روزهای گذشته تنها ورودی و خروجی های استان کنترل می شد اما اکنون تمامی ورودی و خروجی شهرها نیز به صورت همزمان کنترل می گردد.

وی اضافه کرد: تنها خودروهایی که دارای پلاک خوزستان می باشند به سمت شهرهای خود راهنمایی می شوند اما این خودروها دیگر نباید از شهرهای خود خارج شوند و در صورت مشاهده بر اساس قانون با آن ها برخورد می گردد.

رییس پلیس راه خوزستان ادامه داد: جریمه پنج میلیون ریالی و توقیف یک ماه برای خودروهای متخلف در نظر گرفته شده و انتظار می رود در این روزها شهروندان همکاری بیشتری با پلیس داشته باشند و به توصیه های وزارت بهداشت و مسئولان استان بیشتر توجه نمایند.

وی بیان نمود: طرح محدودیت های ترافیکی در سطح استان تا 21 فروردین ماه است و شهروندان ملزم به همکاری در این زمینه هستند.

21 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته(منتهی به ظهر نهم فروردین) در خوزستان شناسایی شد که تعداد مجموع مبتلایان به این ویروس در این استان به 631 نفر رسید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نهم فروردین اعلام نمود: تا به امروز35 هزار و 408 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 2 هزار و 517 نفر به دلیل ابتلا به این ویروس فوت نموده و 11 هزار و 679 نفر نیز بهبود یافته اند.

ویروس کرونا که کووید - 19 نیز نامیده می گردد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا به امروز به بیش از 200 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 987

به "خبرنگاران رییس پلیس راه خوزستان: هیچ ملاحظه ای در برخورد با خودروهای متخلف صورت نمی گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس پلیس راه خوزستان: هیچ ملاحظه ای در برخورد با خودروهای متخلف صورت نمی گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید