خبرنگاران دستورالعمل تاسیس باشگاه های ترای اتلون در کشور تصویب شد

به گزارش بوستان گفتگو، تهران- خبرنگاران- با توافق تمامی معاونان وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها دستورالعمل تاسیس باشگاه های ترای اتلون در کشور تصویب شد.

خبرنگاران دستورالعمل تاسیس باشگاه های ترای اتلون در کشور تصویب شد

به گزارش خبرنگاران، تدوین و تنظیم ضوابط فنی تاسیس باشگاه های ترای اتلون پس از گذشت 14 سال از تشکیل فدراسیون ترای اتلون برای اولین بار از آبان ماه 98 در فدراسیون شروع و پس کارشناسی و آنالیز جوانب مختلف، ویرایش نهم آن به منظور تصویب به کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان ارائه شد.

به همین دلیل صبح امروز نشست کمیسیون مذکور در دفتر معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی، عبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش زنان، فرهاد نیکوخصال مدیرکل توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها و مهدی گودرزی ریاست فدراسیون تری اتلون تشکیل شد.

در این نشست با تصویب پیش نویس دستورالعمل و ضوابط فنی تاسیس باشگاه های ترای اتلون و ابلاغ آن به ادارات کل ورزش سراسر کشور، مجوز تاسیس باشگاه های این رشته صادر شد.

رشته ورزشی سه گانه یا ترای اتلون یکی از رشته های المپیکی با هواداران زیاد در دنیا است. این رشته شامل 1500 متر شنا، 40 کیلومتر دوچرخه سواری و 10 کیلومتر دو صحرانوردی است که به صورت متوالی و پی در پی انجام می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1459

به "خبرنگاران دستورالعمل تاسیس باشگاه های ترای اتلون در کشور تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستورالعمل تاسیس باشگاه های ترای اتلون در کشور تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید