خبرنگاران توقف استقلال در روز مصدومیت 2 بازیکن

به گزارش بوستان گفتگو، تهران- خبرنگاران- استقلال در برابر تیم دسته اولی رایکای بابل در حالی متوقف شد که میلاد زکی پور و مرتضی تبریزی مصدوم شدند.

خبرنگاران توقف استقلال در روز مصدومیت 2 بازیکن

تیم فوتبال استقلال تهران امروز از حدود ساعت 18 امروز(چهارشنبه) در سومین ملاقات تدارکاتی خود به مصاف تیم دسته اولی رایکای بابل رفت که این ملاقات در خاتمه با نتیجه مساوی بدون گل تمام شد.

فرهاد مجیدی در این بازی بیشتر از نفرات ذخیره و جوان خود استفاده کرد. ترکیب اولیه آبی پوشان تهرانی برای ملاقات با شاگردان رحمان رضایی به این ترتیب بود: حسین پورحمیدی، سینا خادمپور، عرفان روحانی، بزرگ گوک، شاهین طاهرخانی، امیرحسین کارگر، میلاد زکی پور، علی دشتی، فرشید باقری، محمد بلبلی و مرتضی تبریزی.

تیم فوتبال رایکای بابل نیز با این ترکیب به میدان آمد: سعید ابراهیم پور، صائب محبی، محسن آقایی، رضا نبی زاده، مهران مرادعلی، کریم احمدی، سعید حیدری، امین رضایی، امیرحسین یحیی زاده، محمد جواد محمدی و مهرداد حیدری.

پیش از آغاز بازی بازیکنان استقلال تمرین سبکی را با توپ انجام دادند و به پاسکاری با یکدیگر پرداختند. همچنین پیش از آغاز بازی از اکبر عبداللهی عضو تدارکات پیشین استقلال و فعلی رایکا با حضور فرهاد مجیدی، مجید نامجو مطلق و سعید رمضانی تقدیر به عمل آمد.

اتفاق بد برای استقلال این بود که میلاد زکی پور در نیمه اول و مرتضی تبریزی در نیمه دوم به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کردند. تعیین نیست میزان مصدومیت این 2بازیکن در فاصله حدود یک هفته تا ملاقات برابر فولاد در چه حد است. پیش از این رضا آذری به دلیل مصدومیت در ملاقاتهای تدارکاتی از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده بود.

آبی پوشان تهرانی می توانستند در این ملاقات به فزونی برسند اما در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند. استقلال در سه ملاقات تدارکاتی خود مقابل تیم های خوشه طلایی، طرفدار و رایکا فعلا به 2 تساوی و یک برد دست پیدا نموده است. شاگردان فرهاد مجیدی فردا(پنجشنیه) آخرین ملاقات محبت آمیز خود پیش از جدال برابر فولاد را در برابر تیم لیگ فزونی پیکان برگزار می نمایند. احتمالا ترکیب اصلی استقلال در آن بازی محک خواهد خورد.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1187

به "خبرنگاران توقف استقلال در روز مصدومیت 2 بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توقف استقلال در روز مصدومیت 2 بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید