خبرنگاران شروع مرحله دوم محدودیت های ترافیکی در دزفول

به گزارش بوستان گفتگو، دزفول- خبرنگاران- فرمانده پلیس راهور دزفول گفت: براساس مصوبه شورای تامین استان خوزستان و شهرستان دزفول باتوجه به افزایش آمار مبتلایان کرونا و رعایت فاصله اجتماعی از امشب دور دوم محدودیت های ترافیکی در دزفول اعمال شد.

خبرنگاران شروع مرحله دوم محدودیت های ترافیکی در دزفول

سرهنگ محمد تدین نژاد یکشنبه شب به رسانه های دزفول خاطرنشان کرد: خیابان ساحلی حد فاصل میدان الف دزفول تا دوربرگردان زیر پل جدید، خیابان شریعتی شرقی و غربی، خیابان امام حدفاصل کوچه فولادیان تا خیابان جهاد، خیابان طالقانی شرقی و غربی، خیابان منتظری و کشاورز به سمت میدان مثلث از امشب مسدود شدند.

نظارت پلیس دزفول بر تفرجگاه های سطح شهر

فرمانده انتظامی دزفول نیز گفت: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت شهفرایندان و اجرای مصوبات ستاد کرونا، نظارت بر تفرجگاه های سطح شهر بصورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول نهاده شد.

سرهنگ روح اله گراوندی با بیان اینکه ستاد مبارزه کرونا برای تفرجگاه ها اعلام تعطیلی نموده است، اضافه کرد: با وجود خاموش کردن روشنایی تفرجگاه ها افراد بسیاری به این مکان ها می فرایند که امشب با اعلام مصوبات ستاد کرونا، پاکسازی پارک ها توسط پلیس انجام شد.

فرمانده انتظامی دزفول از شهفرایندان خواست برای حفظ سلامتی خود تا ریشه کن شدن این بیماری مصوبات ستاد کرونا را رعایت و مانند همواره با پلیس همکاری نمایند.

به گزارش خبرنگاران شهرستان دزفول بعد از اهواز بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را در استان خوزستان دارد.

استاندار خوزستان ادارات، بانک ها و اصناف غیرضروری 9 شهرستان از جمله دزفول را از فردا دوشنبه تا سرانجام هفته جاری تعطیل خاطرنشان کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1093

به "خبرنگاران شروع مرحله دوم محدودیت های ترافیکی در دزفول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شروع مرحله دوم محدودیت های ترافیکی در دزفول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید