حسینی: پس از موفقیت استقلال با استراماچونی تلاش دشمنان شروع شد، رحمتی الگوی من بود

به گزارش بوستان گفتگو، دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت:تنها راه ضربه زدن به استقلال در نیم فصل جدایی استراماچونی از جمع ما بود.

حسینی: پس از موفقیت استقلال با استراماچونی تلاش دشمنان شروع شد، رحمتی الگوی من بود

به گزارش خبرنگاران، سیدحسین حسینی در گفت وگو با بخش رسانه ای باشگاه استقلال درباره شیوع ویروس کرونا، گفت: مانلی دختر من 9 ماهه است و خدا را شکر در روزهای سخت قرنطینه حضور دارد. من تمرین بودم و وقتی به خانه آمدم او به دنیا آمد؛ مانلی چند کلمه بلد است و هنوز صحبت نمی کند.

وی با اشاره به پیوستنش به استقلال در سال های گذشته تصریح کرو: از برق شیراز به استقلال آمدم و وقتی دروازه بان سوم بودم کسی من را قبول نداشت اما آرزوی من بازی برای استقلال بود. خیلی سختی تحمل کردم و به دروازه استقلال رسیدم. سال اول بازی نکردم اما سال دوم دو مرتبه به میدان رفتم و سپس راهی خدمت شدم. از رفتن به خدمت سربازی راضی هستم، چون اکنون شرایط سخت شده است. همه فکر من بازگشت به استقلال بود و خدا را شکر به تیم برگشتم.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال با اشاره به برگزاری تمرینات در روزهای قرنطینه گفت: برای حفظ آمادگی در خانه تمرین می کنیم تا برای شروع مسابقات آماده شویم.

حسینی در مورد جمع آوری کمک برای آزادی یک پیشکسوت گفت: مبلغ قابل توجهی برای آزادی پیشکسوت عزیز استقلال جمع شده است. حساب بعد از چند ساعت بسته و سپس باز شد. هر کسی می تواند به نوبه خود کمک کند تا این کار خیر انجام شود.

وی در مورد لغو یا ادامه برگزاری مسابقات لیگ اضافه نمود: فکر می کنم ادامه لیگ سخت باشد. اولویت همه سلامتی مردم است و باید تصمیمی گرفت که به نفع همه باشد. به لیگ های خارجی نیز می توان برای تصمیم گیری نگاه کرد.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال شرح داد: سال سختی را سپری کردیم و تغییرات زیادی داشتیم. اعتماد به نفس بازیکنان کاهش پیدا کرده بود اما با تمرینات استراماچونی به صدر جدول رسیدیم. تلاش دشمنان برای پایین کشیدن تیم شروع شد. سرمربی علاقه داشت بماند و به بزرگان تیم گفت که می خواهد بماند اما در نهایت رفت. قبل از بازی پیکان بازیکنان بغض داشتند و ما در ادامه امتیاز از دست دادیم. تنها راه ضربه زدن به تیم، رفتن او بود.

حسینی ادامه داد: باشگاه استقلال نباید برای پول کارگران زمین مشکل داشته باشد. ما برای گرم کردن فضای رختکن هم مشکل داشتیم. تیم ما یکدست بود و همه هماهنگ بودیم و انتظار داشتیم که مدیریت صادق باشد اما نبود. امیدوارم آقای سعادتمند پیروز باشند و بتوانند مسائل را حل کنند. برای لیگ آینده با استقلال قرارداد دارم.

وی ادامه داد: ترانسفر دروازه بان به خارج از کشور سخت است. من تا به حال 3 میلیارد نگرفتم و اگر گفتم 3 میلیارد پول نیست به ارزش پول اشاره داشتم. نقدها را در برخی مباحث قبول دارم اما باید تغییر سیستم را مد نظر بگیریم و بدانیم شرایط تغییر کرده که گل زده ما نشان دهنده این موضوع است.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال درباره الگوی ورزشی اش گفت: آقای رحمتی یکی از الگوهای من بودند و در میان خارجی ها ترشتگن را دوست دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1040

به "حسینی: پس از موفقیت استقلال با استراماچونی تلاش دشمنان شروع شد، رحمتی الگوی من بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: پس از موفقیت استقلال با استراماچونی تلاش دشمنان شروع شد، رحمتی الگوی من بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید