حسینی نه ضمانت فیکس شدن می گیرد، نه مجوز جدایی!

به گزارش بوستان گفتگو، سیدحسین حسینی بی میل نیست که درنیم فصل به تیم دیگری برود اما باشگاه استقلال این دروازه بان را به هیچ تیمی نمی دهد وحتی به او اعلام نموده به جای این کارها کوشش کند به ترکیب اصلی برگردد.

حسینی نه ضمانت فیکس شدن می گیرد، نه مجوز جدایی!

حسینی در بن بست جدایی

به گزارش خبرنگاران ، مهدی رحمتی در نیم فصل لیگ هجدهم هم بازی های بیشتری درقیاس با سید حسین حسینی انجام داد و بیش ازاین دروازه بان درچارچوب دروازه استقلال نهاده شد. بازگشت رحمتی به صندلی سابق درشرایطی رخ داد که فصل پیش حسینی با کلین شیت های پردامنه نگاه ها را به سمت وسوی خود جلب کرد و بسیاری براین باورد بودند که رحمتی دیگر به دروازه بان اول استقلال بدل نخواهد شد.

پیش بینی غلطی که حالا باعث شده چالش دروازه بانی دراستقلال از جهاتی فزونی بگیرد. گرچه هیچ تیمی از داشتن دو دروازه بان مدعی لطمه نمی بیند اما بدون شک یکی از این دروازه بان ها قربانی خواهد شد وحتی سیستم چرخشی هم نمی تواند مدعیان بازی درقفس توری را راضی کند.

ماجرای حسینی حالا به این نقطه رسیده که دوست دارد استقلال را به مقصد یکی دیگر از تیم های لیگ برتری ترک کند اما باشگاه استقلال با جدایی این دروازه بان عمیقا مخالف است و حتی به حسینی پیام داده که فکر جدایی را از سرش بیرون کند. گرچه درروزهای اخیر حرف وحدیث هایی به وجود آمده و حتی امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال در نطقی معنی دارد به حسینی پیام داده که اگر می خواهی فیکس شوی کوشش کن و صندلیت را پس بگیرد اما این اظهارات به جای آنکه روابط دو طرف را متعادل کند موجب بی انگیزگی بیشتر حسینی برای ادامه حضوردراستقلال شده است.

حسینی تمایل دارد استقلال را ترک کند تا دردیگر تیم ها شانس بیشتری برای حضور درترکیب اصلی داشته باشد اما باشگاه استقلال حرف آخر را به این دروازه زده و مجوزجدایی صادر نمی کند تا حسینی مشکل بزرگ تری را علاوه بر بازگشت به ترکیب اصلی استقلال، پیش روی خود ببیند.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 125

به "حسینی نه ضمانت فیکس شدن می گیرد، نه مجوز جدایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی نه ضمانت فیکس شدن می گیرد، نه مجوز جدایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید