صندلی پیکان اینجا نیست، برابر پرسپولیس مستحق باخت نبودیم

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران، حسین فرکی در نشست خبری برابر ذوب آهن اصفهان گفت: هردو تیم شرایط مشابهی دارند. نتایج خوبی کسب نکرده ایم. البته صندلی ما در جدول اینجا نیست و باید هر چه زودتر خود را به بالای جدول برسانیم.

صندلی پیکان اینجا نیست، برابر پرسپولیس مستحق باخت نبودیم

وی اضافه کرد: هم ما و هم ذوب آهن به برد این بازی احتیاج داریم زیرا می توانیم موقعیت مان را در جدول بهبود بخشیده و به آینده امیدوارتر باشیم. البته مجموعه ذوب آهن بسیار حرفه ای است و بازیکنان خوبی دارد و مطمئناً آنها هم تا خاتمه فصل در انتهای جدول نخواهند ماند ولی فردا دو تیم در شرایطی برابر هم قرار می گیرند که از حضور تماشاچی محروم هستیم زیرا همه چشمششان به بازی استقلال و پرسپولیس است و کمتر به این بازی ها می آیند.

فرکی یادآور شد: ما دو بازی حساس برابر گل گهر و سایپا داریم و باید آنها را با برد به خاتمه برسانیم و سپس به خاطر اردوی تیم ملی به تعطیلات رفته و نقاط ضعفمان را رفع کنیم.

سرمربی پیکان تهران در ادامه گفت: تیم ما خوب بازی می نماید. بازیکنان خوبی داریم. آنها وظایفشان را به خوبی انجام می دهند. هم در بخش حمله و هم در بخش دفاع کوشش می کنیم تا نقاط ضعف مان را رفع کنیم و شما دیدید که در مقابل پرسپولیس خوب بودیم و مستحق شکست هم نبودیم. ما از ابتدای فصل تا امروز تنها با 15 بازیکن، تمامی بازی ها را انجام دادیم و مابقی نتوانستند در ترکیب قرار گیرند.

وی گفت: تیم ما برنامه مشخصی دارد، نظم و انضباط برقرار است و کوشش می کنیم بازی های آینده را با موفقیت به خاتمه برسانیم.

فرکی توضیح داد: ما در مقابل پرسپولیس از فرصت های به دست آمده استفاده نکردیم و به این دلیل بود که بازی را واگذار کردیم اما اعتقاد دارم با همت و کوشش بچه ها و همدلی که بین بازیکنان برقرار است، مطمئناً دیگر امتیاز از دست نخواهیم داد و تنها به دنبال پیروزی در دیدارهای آینده مان هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 556

به "صندلی پیکان اینجا نیست، برابر پرسپولیس مستحق باخت نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی پیکان اینجا نیست، برابر پرسپولیس مستحق باخت نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید