تیمی که می خواهد قهرمان لیگ شود باید هزینه کند

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران، احسان حاج صفی شامگاه امروز جمعه بعداز برتری تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: بازی خوبی شاهد بودیم و امروز هواداران عالی بودند و واقعا خدا را شکر می کنم که پیروز شدیم.

تیمی که می خواهد قهرمان لیگ شود باید هزینه کند

وی با تاکید بر اینکه خوشحالم که امروز هواداران به استادیوم آمدند و شاید اگر آنها به استادیوم نیایند بازی برای ما کسل کننده خواهد بود، گفت: از تمام بازیکنان که امروز خوب کار کردند تشکر می کنم و خدا را شکر که پیروز شدم امروز گل بزنم. امیدوارم در بازی های بعدی هم بتوانم گلزنی کنم و برای تیمم مفید باشم.

حاج صفی در خصوص تیم پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس تیم خوبی است ولی امروز مقابل ما کار خاصی انجام نداد. ما شایسته این سه امتیاز بودیم و پیروزی دلچسبی برایمان بود.

وی در خصوص اظهارات کالدرون سرمربی پرسپولیس که گفته تیم های تراکتور و استقلال هزینه زیادی کرده اند، ابراز داشت: اینکه تیم های دیگر زیاد هزینه کردن یا نه را اسم نمی برم اما تیم های دیگر از ما گران تر هستند.

وی ادامه داد: به نظر من پرسپولیس هم دست کمی از سایر تیم ها هزینه نکرده ولی به هر حال هر تیمی که می خواهد قهرمان شود باید هزینه کند.

این بازیکن خوش اخلاق تراکتوری ها سپس گفت: تلاش می کنیم در بازی های بعدی نیز خوب کار کرده و پیروز شویم.

در یکی از مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال تیم های پرسپولیس و تراکتور از ساعت 17:45 امروز جمعه در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با یک گل به سود تراکتور سرانجام یافت. احسان حاجی صفی (2+45) با یک شوت از راه دور توانست زمینه ساز برد تراکتور شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 347

به "تیمی که می خواهد قهرمان لیگ شود باید هزینه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیمی که می خواهد قهرمان لیگ شود باید هزینه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید