تسهیلات یک میلیون تومانی نمونه کار پیروز ملی در حوزه دولت الکترونیک

به گزارش بوستان گفتگو، میرزایی در یادداشتی نوشت: تسهیلات یک میلیون تومانی نمونه یک کار پیروز ملی در حوزه دولت الکترونیک بود. کمترین کار از سوی متقاضیان انجام شد (ارسال کد ملی با پیامک) و حجم اصلی کار سمت دولت بود.

تسهیلات یک میلیون تومانی نمونه کار پیروز ملی در حوزه دولت الکترونیک

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران، حسین میرزایی سخنگوی ستاد یارانه معیشتی در صفحه شخصی خود نوشت: در روز بیست و دوم خرداد 867،025 خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی حمایتی کرونا را دریافت کردند و در مجموع 21،051،393 خانوار معادل 87 درصد از خانوارهای یارانه بگیر تسهیلات مذکور را دریافت کردند و پرونده تسهیلات به صورت رسمی بسته شد.

این تسهیلات نمونه یک کار پیروز ملی در حوزه دولت الکترونیک بود. کمترین کار از سوی متقاضیان انجام شد (ارسال کد ملی با پیغامک) و حجم اصلی کار سمت دولت بود. مراجعه حضوری حذف شد و پیغامک ارسالی هم رایگان بود. حفظ عزت و کرامت مردم شعاری نیست و نیازمند بسترها و فرآیندهای اینچنینی است.

دستاورد مهم بعدی، دریافت شماره تلفن همراه رسمی از 87 درصد خانوارهای یارانه بگیر بود. از این پس تمامی پیغام هایی که به این شماره ارسال می گردد به منزله ابلاغ الکترونیک و رسمی خواهد بود. گام بعدی دریافت کد پستی رسمی از همه ایرانیان است تا هیچ دستگاهی از مردم آدرس خوداظهاری گرفته نگردد.

4141

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1156

به "تسهیلات یک میلیون تومانی نمونه کار پیروز ملی در حوزه دولت الکترونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات یک میلیون تومانی نمونه کار پیروز ملی در حوزه دولت الکترونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید