تزریق روزانه 7 هزار و 155 واکسن کرونا در غرب خراسان، مراکز تجمیعی واکسیناسیون به چهار مرکز افزایش می یابد

به گزارش بوستان گفتگو، رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در حاشیه بازدید از مرکزتجمیعی واکسیناسیون گفت: تزریق روزانه واکسن کرونا در سبزوار ومناطق تحت پوشش این دانشگاه روزانه به بیش از 7 هزار و 155دُز افزایش یافته است.

تزریق روزانه 7 هزار و 155 واکسن کرونا در غرب خراسان، مراکز تجمیعی واکسیناسیون به چهار مرکز افزایش می یابد

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، دکتر علیرضا مسلم، 16 شهریورماه امسال به طور سرزده از مرکز تجمیعی واکسیناسیون مصلی سبزوار بازدید و از نزدیک فرایند خدمات را ارزیابی و با پرسنل مرکز و مردم ملاقات و تبادل نظر نمود.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه از اوایل هفته جاری فرایند ابتلا و مرگ و میر در سبزوار دوباره افزایش یافته است، اظهار کرد: در بیشتر نقاط استان فرایند بیماری نزولی است، اما متاسفانه در سبزوار همچنان صعودی می باشد.

رییس دانشگاه اضافه نمود: از ابتدای واکسیناسیون تا به امروز 212 هزار دوز واکسن تحویل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار شده که 181 هزار آن معادل 88 درصد تزریق شده است که 121 هزار مورد آن تزریق دوز اول بوده است.

دکتر مسلم اضافه نمود:جمعیت بالای 18 سال در حوزه این دانشگاه 350 هزار نفر است که برای 34 درصد جمعیت بالای 18 سال دوز اول واکسن آن ها تزریق شده که این آمار در میانگین کشوری 32.5 درصد است.

وی با بیان اینکه هم اینک 2 مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سبزوار فعال است که در روز های آینده این مراکز به چهار مرکز افزایش می یابد، بیان داشت: مقدار تزریق واکسن کرونا در منطقه ها زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تا اوایل شهریور روزانه 6 هزار دز بود که اکنون با افزایش هزار و 155 دُز دیگر به هفت هزار و 155 مورد افزایش یافته است.

رییس دانشگاه ادامه داد: با تسریع در فرایند تامین واکسن، مقدار واکسیناسیون در سبزوار افزایش یافته است هم اینک روزانه 7 هزار و 155 مورد تزریق داریم که هفته های گذشته روزانه 6 هزار دور بود.

دکتر مسلم گفت: در روز های آینده با افزایش تزریق واکسن به 10 هزار نفر در حوزه این دانشگاه بطور میانگین روزانه 2.5 درصد جمعیت بالای 18 سال واکسینه می شوند که آمار خوبی است.

به گزارش وبدا، رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اعلام نمود: واکسیناسیون کرونا در منطقه ها زیر پوشش این دانشگاه در 2 مرکز تجمیعی و 42 مرکز خدمات جامع سلامت برای گروه های هدف در حال انجام اس که تزریق واکسن کرونا به دیگر اقشار جامعه و سایر گروه ها هم بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت به صورت مرحله به مرحله انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1886

به "تزریق روزانه 7 هزار و 155 واکسن کرونا در غرب خراسان، مراکز تجمیعی واکسیناسیون به چهار مرکز افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق روزانه 7 هزار و 155 واکسن کرونا در غرب خراسان، مراکز تجمیعی واکسیناسیون به چهار مرکز افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید