ترامپ: دولت بعدی مال من است!

به گزارش بوستان گفتگو، ترامپ مدعی شده که دولت بعدی دولت خودش است و گفته که امیدوار است کسی خواه یک قانونگذار یا قاضی دیوان عالی شهامت این را داشته باشد که او را پیروز انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 اعلام کند!

ترامپ: دولت بعدی مال من است!

به گزارش ایسنا به نقل روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گفت: بیایید ببینیم آیا آن ها شهامت دارند آنچه را انجام دهند که همه می دانند درست است.

این اظهارات از سوی ترامپ در حالی مطرح شد که کارزار انتخاباتی وی کوششی ناامیدانه برای دور زدن ضرب الاجل تاریخ اقدامات رافع مسئولیت از خود نشان داده است؛ این قانون فدرال ایالت ها را ملزم می نماید تا تمامی مناقشات مربوط به انتخابات را پیش از رای گیری کالج الکترال در 14 دسامبر حل و فصل نمایند.

رئیس جمهوری آمریکا در جریان نشست عملیات پرسرعت واکسن گفت: شما نمی توانید صد ها هزار رای را بدزدید. شما نمی توانید تقلب کنید و فریبکاری کنید و یک ایالت چرخشی را ببرید.

وی اضافه کرد: امیدوارم کسی خواه یک قاضی دیوان عالی یا قانونگذار ایالتی شهامت این را داشته باشد تا من را پیروز اعلام کند!

ترامپ کوشش های زیادی را برای تغییر نتایج انتخابات سوم نوامبر و باقی ماندن در کاخ سفید انجام داده است.

وی همچنین گفت: اگر کسی چنین شهامتی داشته باشد، می دانم که دولت بعدی مال کیست. به شما می گویم که زندگی در این کشور بسیار آسانتر خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1461

به "ترامپ: دولت بعدی مال من است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: دولت بعدی مال من است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید