ترامپ: به گارد ملی دستور دادم عقب نشینی از واشنگتن را شروع نمایند

به گزارش بوستان گفتگو، رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر اطلاع داد که به گارد ملی دستور داده تا فرایند عقب نشینی از پایتخت را شروع نمایند.

ترامپ: به گارد ملی دستور دادم عقب نشینی از واشنگتن را شروع نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اطلاع داد که به گارد ملی دستور داده تا فرایند خروج از واشنگتن دی سی را شروع نمایند.

وی در پیامی در توئیتری نوشت: من به گارد ملی دستور دادم تا فرایند خروج از واشنگتن دی سی را هم اکنون که همه چیز تحت کنترل عالی قرار گرفته است، شروع نمایند. آنها به خانه خواهند رفت اما در صورت احتیاج می توانند به سرعت بازگردند. شب گذشته تعداد معترضان به مراتب کمتر از آنچه پیش بینی شده بود ظاهر شدند.

این در حالی است که دهها هزار نفر از مردم آمریکا روز گذشته (شنبه) به اعتراضات سراسری علیه خشونت و تبعیض نژادی پلیس در این کشور پیوستند و بیشترین جمعیت معترضان در واشنگتن دی سی پایتخت آمریکا حضور پیدا کردند.

بنا به گزارش شبکه روسی راشاتودی، شیکاگو، واشنگتن دی سی و نیویورک همگی شاهد حضور جمعیت عظیمی از معترضاتی بود که در اعتراض به قتل جورج فلوید شهفرایند 46 ساله سیاهپوست آمریکایی به دست پلیس مینیاپولیس ایالت مینه سوتا، به خیابان ها آمده بودند.

آنطور که رسانه های غربی و راشاتودی گزارش نموده اند، تظاهرات ها در بیشتر شهرهای آمریکا به صورت کاملاً آرام و صلح آمیز برگزار گردید. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1150

به "ترامپ: به گارد ملی دستور دادم عقب نشینی از واشنگتن را شروع نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: به گارد ملی دستور دادم عقب نشینی از واشنگتن را شروع نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید